1. Εισαγωγή: Κατασκευασμένο εξ αρχής για να προσφέρει την πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία στην κατηγορία hothatch

 

  • Συνεχίζει την παράδοση τηςHonda σταhatchbackυψηλών επιδόσεων
  • Άκαμπτο πλαίσιο με προηγμένασυστήματα προσαρμοζόμενης ανάρτησης και διεύθυνσης
  • Το πιο γρήγορο και με την καλύτερη επιτάχυνση όχημα στην κατηγορία
  • Νέα, κατ’ επιλογή προγράμματα οδήγησης προσφέρουν απαράμιλλη χρηστικότητα
  • Παράλληλη εξέλιξη με το στάνταρCivichatchback, με αμοιβαία οφέλη για τη δυναμική συμπεριφορά και των δύο οχημάτων

 

Το νέοHondaCivicTypeRέχει κατασκευαστεί εξ αρχής για να προσφέρει την πιο απολαυστικήοδηγική εμπειρία στην κατηγορίαhothatch– στο δρόμο και στην πίστα.

 

Βασισμένο σε εντελώς νέες σχεδιαστικές αρχές , τοTypeRεξελίχθηκε παράλληλα με το νέο, στάνταρ μοντέλοCivichatchback, με αμοιβαία οφέλη για τη δυναμική συμπεριφορά και την πολιτισμένη λειτουργία και των δύο εκδόσεων. Συνεχίζει την κληρονομιά της οικογένειας μοντέλωνhatchback υψηλών επιδόσεων της Honda, συνδυάζοντας τη γνήσια δυναμική της εμπρόσθιας κίνησης (FWD) με εντυπωσιακή σχεδίαση και μελετημένη αεροδυναμική.

 

Ένα νέο βολάν μονής μάζας σε συνδυασμό με το ‘στρωτό’εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο μειώνει την αδράνεια του συμπλέκτη κατά 25%, και συνδυάζεται με μικρότερη τελική σχέση μετάδοσης κατά 7% για βελτιωμένη απόκριση κατά την επιτάχυνση. Η λειτουργία συγχρονισμού στροφών κινητήρα-κιβωτίου εξαφανίζει τους κραδασμούς κατά τις αλλαγές λόγω μεγάλης διαφοράς στροφών, ενώ απογειώνει την απόλαυση της οδήγησης ενός σπορ αυτοκινήτου με μηχανικό κιβώτιο.

 

Ένα ελαφρύ, άκαμπτο αμάξωμα – προϊόν καινοτόμων, νέων τεχνικών σχεδιασμού & κατασκευής – συμπληρώνει το χαμηλότερο κέντρο βάρους και το νέο, προηγμένο σύστημα ανάρτησης, συμβάλλοντας στη δυναμική συμπεριφορά του οχήματος.

 

Το προηγμένο σύστημα εμπρός ανάρτησης με γόναταδιπλού άξονα - Dual-AxisStrutμειώνει τη ροπή διεύθυνσης κατά την επιτάχυνση,βελτιώνει το στρίψιμο στο όριο και την αίσθηση του τιμονιού. Η νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων τουTypeR βελτιώνει την οδηγική άνεση και την ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες.

 

Το σύστημα διεύθυνσης – κρεμαγιέρα με δύο πινιόν, μεταβλητού λόγου και με ηλεκτρική υποβοήθηση (Dual-PinionVariable-RatioElectricPowerSteering)είναι νέο στοTypeR, παρόμοιο με αυτό του στάνταρCivic, αλλά με βελτιστοποιημένο μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμούγια να επιτυγχάνεται πιο άμεση απόκριση και αίσθημα ασφάλειας στις υψηλές ταχύτητες.

 

Η μέγιστη ισχύς από τον βελτιστοποιημένο και πιο πολιτισμένο κινητήρα 2.0-litreVTECTURBOείναι 320 PS στις 6.500rpm, και η μέγιστη ροπή 400Nmαπό 2.500rpmέως τις 4.500rpm. Η επιτάχυνση 0-100km/hγίνεται σε 5,7 δεύτερα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 272km/h, που σημαίνει ότι είναι το πιο γρήγορο, και με την καλύτερη επιτάχυνση μοντέλο στην κατηγορία του. Επίσης, είναι το ταχύτερο TypeRπου έχει περάσει ποτέ από τοNürburgringNordschleifeμε χρόνο γύρου 7: 43.8.

 

Το 2017 TypeRδιαθέτει μεγαλύτερη σειρά προγραμμάτων οδήγησης, προσθέτοντας μία ρύθμιση ‘Comfort’ στο στάνταρ ‘Sport’ και στο ‘+R’ mode που προορίζεται για την αγωνιστική πίστα. Όλα προσαρμόζουν την ενδοτικότητα της ανάρτησης, τη γεωμετρία διεύθυνσης και την απόκριση του γκαζιού του αυτοκινήτου, ανάλογα με τις απαιτήσεις (ondemand). Συγκριτικά με το προηγούμενοTypeR, η σημαντικότερη διαφορά μεταξύ των δυνάμεων απόσβεσης κάθε προγράμματος προσφέρει τώρα μεγαλύτερη χρηστικότητασε μεγαλύτερη ποικιλία οδικών συνθηκών. Αξίζει να σημειωθεί ότι τοComfortmodeπροσφέρει υψηλό βαθμό ενδοτικότητας, μαζί με πιο ομαλή απόκριση διεύθυνσης.

 

Οι επιθετικές γραμμές του CivicTypeRδείχνουν απερίφραστα τα δυναμικό χαρακτήρα του. Φαρδύτερο, μακρύτερο και χαμηλότερο από όλους τους προκατόχους του, το νέο Civicέχει μικρότερους προβόλουςκαι μυώδεις, στιβαρές γραμμές. Μία ζωηρή και επιθετική φυσιογνωμία, προτεταμένοι θόλοι των τροχών και ανάγλυφες εμπρός και πίσω εισαγωγές αέρα προδίδουν το σπορ χαρακτήρα του.

 

Το ολοκληρωμένο αεροδυναμικό πακέτο περιλαμβάνει ένα λείο κάτω τμήμα αμαξώματος, εμπρός ‘aircurtain’, λεπτή πίσω πτέρυγα και γεννήτριες στροβιλισμών, τα λεγόμενα vortexgeneratorsστο πίσω άκρο της γραμμής οροφής. Αυτά τα χαρακτηριστικά πετυχαίνουν τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ άνωσης και αντίστασης στην κατηγορία, προσφέροντας ανώτερα επίπεδα ευστάθειας στις υψηλές ταχύτητες.

 

Τα επίπεδα ποιότητας, άνεσης και θορύβων έχουν βελτιωθεί αισθητά στο εσωτερικό. Όλοιοι επιβάτες απολαμβάνουν αναβαθμισμένη ορατότητα και κορυφαία ευρυχωρία για να βιώνουν τις συναρπαστικές επιδόσεις του  TypeR, ενώ ο πλούσιος χώρος αποσκευών και το συρόμενο από το πλάι πρωτοποριακό κάλυμμα διασφαλίζουν την πρωτοκαθεδρία του σε επίπεδο πρακτικότητας και ευελιξίας στην κατηγορίασπορ hatchback.

 

Το νέοCivicTypeRδημιουργήθηκε στο πλαίσιο του ιδίου προγράμματος εξέλιξης με τα υπόλοιπα μέλη της δέκατης γενιάς της οικογένειαςCivic– του παγκοσμίως μεγαλύτερουprojectγια ένα μοντέλο στην ιστορία τηςHonda.

 

Η παραγωγή του νέουTypeRαναμένεται να ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2017 στηHondaoftheUKManufacturing (HUM) στοSwindon –παγκόσμιο κόμβο παραγωγής της δέκατης γενιάς του Civichatchback.

 

ΤοTypeRθα εξάγεται σε όλη την Ευρώπη και σε άλλες αγορές σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Ιαπωνίας και των ΗΠΑ. Η άφιξή του στη Β. Αμερική θα σηματοδοτήσει την πρώτη φορά που ένα TypeRμε το σήμα Honda θα πωλείται επίσημα εκεί.

 

 

  1. Ειδική ρύθμιση του πλαισίου, των αναρτήσεων και του συστήματος διεύθυνσης που μεγιστοποιεί τη μεταφορά ισχύος και την ευστάθεια σε υψηλές ταχύτητες

 

  • Το νέο αυτοφερόμενο αμάξωμα είναι ελαφρύτερο και πιο άκαμπτο από του προηγούμενουTypeR
  • Προηγμένη ρύθμιση της ανάρτησηςπροσφέρει ταχύτερη απόκριση και βελτιωμένη οδηγική άνεση
  • AdaptiveDamperSystem (Σύστημα Προσαρμοζόμενων Αποσβεστήρων) τεσσάρων σημείων για εξαιρετικό κράτημα
  • EPSμε μεταβλητό λόγουποπολλαπλασιασμού με διαφορετική χαρτογράφηση για κάθε ένα από τα τρία κατ’ επιλογή προγράμματα οδήγησης

 

Η προηγμένη πλατφόρμα που υποστηρίζει το νέοCivicTypeRαποτελεί τη βάση για την πιο προηγμένη και δυναμική ρύθμιση του πλαισίου στην ιστορία του μοντέλου.

 

Με νέα ανάρτηση, χαμηλότερο κέντρο βάρους και αυξημένη ακαμψία αμαξώματος,η τελευταία γενιάCivicTypeRπροσφέρει πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία στην κατηγορία hothatch. Εκτός από την πιο άμεση απόκριση, και η οδηγική άνεση είναι σημαντικά βελτιωμένη σε σχέση με τοπροηγούμενομοντέλο, σαν αποτέλεσμα της εκτενούς εξέλιξης και έμφασης στις τεχνικές και τεχνολογίες που βελτιώνουν την απορρόφηση των κραδασμών.

 

Προηγμένη διάταξη με γόναταδιπλού άξοναεμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω

Μπροστά, η ανάρτηση με γόνατα MacPherson και κάτω βραχίονες προσφέρει υψηλή πλευρική ακαμψία για γραμμική απόκριση, και χαμηλή διαμήκη ακαμψία για βελτιστοποιημένη απορρόφηση κραδασμών.

 

Το CivicTypeRεξοπλίζεται μεμια μοναδική διάταξη γονάτωνδιπλού άξονα εμπρός μενέα γεωμετρία που μειώνει το ίχνος κατά 19mm και το αρχικό κάμπερ κατά 1.0 μοίρες συγκριτικά με το αντίστοιχο του στάνταρCivic. Αυτή η ειδική ρύθμιση για τοTypeR ελαχιστοποιεί τηροπή διεύθυνσης κατά την επιτάχυνση και μεγιστοποιεί τη σπορ συμπεριφορά του.

 

Επιπλέον, για μεγαλύτερη ακαμψία και μείωση του βάρους, οι κάτω βραχίονες και τα ακροαξόνια των γονάτων κατασκευάζονται από αλουμίνιο.

 

Πίσω, μία νέα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και ανεξάρτητοι βραχίονες προσφέρουν αυξημένη γεωμετρική ευστάθεια για ανώτερη οδηγική άνεση και ασφαλή οδήγηση στις υψηλές ταχύτητες καθώς και πιο γραμμική απόκριση σε συνδυασμό με τη ρύθμιση του EPS.

 

Η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων βελτιώνει τη σταθερότητα στο φρενάρισμα, μειώνοντας τις κλίσεις του αμαξώματος. Σε συνδυασμό με το χαμηλότερο κέντρο βάρους και το φαρδύτερο μετατρόχιο, επιτρέπει καθυστέρηση στο φρενάρισμα και υψηλότερες ταχύτητες στις στροφές. Οι πάνω, κάτω καιοι υστερούντες βραχίονες είναι εξαρτήματα υψηλής ακαμψίας, αποκλειστικά στοTypeR.

 

Η αλλαγή θέσης μερικών στοιχείων, συμπεριλαμβανομένου του ρεζερβουάρ καυσίμου, σε όλο το μήκος του αυτοκινήτου, πετυχαίνει βελτιωμένη κατανομή βάρους μεταξύ των αξόνων. Αυτή η ανακατανομή έχει σαν αποτέλεσμα μείωση 3% στην αναλογία βάρους πάνω από τον εμπρός άξονα, συγκριτικά με το προηγούμενοTypeR, και είναι ένας ακόμα παράγοντας που συντελεί στη βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά και ευστάθεια.

 

AdaptiveDamperSystem (Σύστημα Προσαρμοζόμενων Αποσβεστήρων)

Το νέοCivicTypeRδιαθέτει ανανεωμένοAdaptiveDamperSystemτεσσάρων σημείων τροχών που προσφέρει ανώτερη οδηγική ποιότητα και εξαιρετικό κράτημα. Το σύστημα υιοθετεί αναβαθμισμένα αμορτισέρ σχεδίασης τριών θαλάμων, για μεγαλύτερο εύρος μεταβλητότητας της δύναμης απόσβεσης.

 

Συνεχής, ανεξάρτητος έλεγχος της δύναμης απόσβεσης και στους τέσσερις αποσβεστήρες ενεργοποιείται με ρύθμιση του ρεύματος στα ηλεκτρομαγνητικά πηνία στο εσωτερικό των αποσβεστήρων, βάσειπληροφόρησης feedbackαπό τους τρεις αισθητήρεςG γύρω από το αυτοκίνητο.

 

Αυτοί οι αισθητήρες G– ένας σε κάθε πλευρά του αυτοκινήτου στη βάση των κολόνωνA, και ένας λίγο μπροστά από τον πίσω άξονα – και οι αισθητήρες διαδρομήςστην ανάρτηση κάθε τροχού, παρακολουθούν την κατάσταση του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο. Το ρεύμα στα ηλεκτρομαγνητικά πηνία στο εσωτερικό των αποσβεστήρωνρυθμίζεται σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, μεταβάλλοντας τη ροή του λαδιού και ελέγχοντας τη δύναμη απόσβεσης. Αισθητήρες πλευρικών επιταχύνσεων, γωνίας διεύθυνσης & πίεσης πέδησης είναι στοιχεία του συστήματος.

 

Οι αναβαθμισμένοι αποσβεστήρες τριών θαλάμων βελτιώνουν σημαντικά το εύρος ρύθμισης των αποσβέσεων συμπίεσης και επαναφοράς, κάτι που επέτρεψε την προσθήκη της πολύ πιο μαλακής ρύθμισης ‘Comfort’ στα κατ’ επιλογή προγράμματα οδήγησης τουCivicTypeR.

 

Μία φιλοσοφία ειδική για τη μοναδική ανάρτηση και τα ελαστικά του TypeR προσφέρει ανεξάρτητο έλεγχο σε κάθε τροχό, βελτιώνοντας την επαφή με την επιφάνεια του δρόμου (ακόμα και σε οδοστρώματα με ανωμαλίες), διατηρώντας υψηλά επίπεδα πρόσφυσης σε όλες τις συνθήκες. Αυτό εξασφαλίζει δυναμική συμπεριφορά και ευστάθεια στις στροφές με υψηλότερη ταχύτητα, περιορίζοντας τις κλίσεις του αμαξώματος. Η δύναμη απόσβεσης αυξάνεται περαιτέρωστο αναβαθμισμένο +Rmode [βλέπε κεφάλαιο 5].

 

EPS Δύο Πινιόνμε μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού

Ηκρεμαγιέρα με δύο πινιόν και , μεταβλητή λόγο και ηλεκτρική υποβοήθηση (Dual-PinionVariable-RatioElectricPowerSteering) έχει παρόμοια ρύθμιση με αυτή του στάνταρ Civic, αλλά με βελτιστοποιημένο λόγο πολλαπλασιασμού, για να επιτυγχάνεται πιο άμεση απόκριση και αίσθημα ασφάλειας.

 

Τα δύο πινιόν επιτρέπουν το διαχωρισμό διεύθυνσης από την υποβοήθηση, ενώ το σύστημα μεταβλητού λόγου υποπολλαπλασιασμού προσαρμόζεται στη γεωμετρία κρεμαγιέρας-πινιόνκαι όχι στην ταχύτητα του αυτοκινήτου, διατηρώντας σταθερή την αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης.

 

Το EPS χαρτογραφείται ξεχωριστά σε κάθε ένα από τα τρία κατ’ επιλογή  προγράμματα οδήγησης: Comfort, Sportκαι +R. Το τελευταίο προσφέρει πιο άμεση αίσθηση, μία πιο άμεση και γραμμική ισορροπία χαρακτηρίζει τοSport, ενώ τοComfort αντίστοιχα προσφέρει πιο ομαλή και φυσική αίσθηση.

 

AgileHandlingAssist

Το σύστημα υποβοήθησης ευκινησίας της Honda - AgileHandlingAssist (AHA) είναι ειδικά ρυθμισμένο για το νέο CivicTypeR, όπως και οι ειδικές λειτουργικές παράμετροι του +Rmode. Το AHAλειτουργεί μέσω του συστήματοςVehicleStabilityAssist, εφαρμόζοντας ελαφρά πέδηση στους εσωτερικούς τροχούς όταν στρίβει το τιμόνι. Αυτό παρέχει έξυπνη, διακριτική υποβοήθηση για αυξημένη απόκριση και ευστάθεια στις χαμηλές και υψηλές ταχύτητες, και σε αργούς ή γρήγορους ελιγμούς διεύθυνσης. Το AHAβελτιώνει επίσης την επέμβαση του διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, μειώνοντας την ολίσθηση του εσωτερικού τροχού κατά την επιτάχυνσηστη μέση της στροφής.

 

Σύστημα φρένων υψηλών προδιαγραφών

Για να μπορεί ο οδηγός να διαχειριστεί την τεράστια ισχύ του TypeR, οι εμπρός τροχοί φέρουν ισχυρό σύστημα πέδησης Brembo, ειδικά εξελιγμένο για το μοντέλο.

 

Μπροστά, τετραπίστονες δαγκάνες ασκούν πίεση πέδησης σε αεριζόμενους δίσκους 350 mm. Οι εισαγωγές του εμπρός προφυλακτήρα φέρουν μοναδικούς αεραγωγούς ψύξης που διοχετεύουν τον αέρα μέσω του αμαξώματος για να μειώσουν τη θερμότητα στους δίσκους και τις δαγκάνες. Πίσω, συμπαγείς δίσκοι 305mmείναι 9mmμεγαλύτεροι από αυτούς του προηγούμενουTypeR.

 

Ελαφρύ και εξαιρετικά άκαμπτο πλαίσιο

Το προηγμένο, αυτοφερόμενο αμάξωμα της δέκατης γενιάς Civichatchbackσημαίνει ότι το πλαίσιο του νέουTypeR είναι 16kgελαφρύτερο από του προηγούμενουCivicTypeR, με βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία κατά 37% και αυξημένη αντοχή στη στατική κάμψη κατά 45%. Αυτό μεταφράζεται σε σημαντικά οφέλη στην απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και στην ευστάθεια στις στροφές, ενώ βελτιώνειεπίσης την παθητική ασφάλεια και τα χαρακτηριστικάNVHτου αυτοκινήτου.

 

Το TypeRωφελείται επίσης από την καινοτόμο διαδικασία συναρμολόγησης αμαξώματος τουCivichatchback, που εμπεριέχει μία άκρως αποδοτική τεχνική σύνδεσης. Ολόκληρο το εσωτερικό πλαίσιο συναρμολογείται πρώτο, ακολουθεί το εξωτερικό πλαίσιο και μετά οι σύνδεσμοι. Αυτή η  νέα διαδικασία συναρμολόγησης πλαισίου ‘από μέσα προς τα έξω’  διαφέρει από τη συμβατική μέθοδο, αλλά συμβάλλει τρομερά στη συνολική ακαμψία του αμαξώματος.

 

Το ρεζερβουάρ τουCivicTypeR είναι τοποθετημένο σε νέα θέση, και το πάτωμα είναι χαμηλότερο από του προηγούμενου μοντέλου. Σε συνδυασμό με τις βελτιώσεις στο πλαίσιο και την ανάρτηση, το κέντρο βάρους του νέου μοντέλου βρίσκεται 10 mm χαμηλότερα. Οι αλλαγές αυτές επιτρέπουν επίσης την τοποθέτηση της θέσης οδήγησης πιο κοντά στο δρόμο με hippoint (σημείο ύψους γοφών) 35 mm χαμηλότερα, στοιχείο που δημιουργεί μία πιο σπορ αίσθηση.

 

  1. Μυώδης, αεροδυναμική σχεδίαση για σπορ επιδόσεις

 

  • Το νέοTypeRπροάγει τη σχεδιαστική ταυτότητα τουCivicμε μυώδη στιλιστικά και δυναμικά χαρακτηριστικά
  • Ανώτερη διαχείριση ροής αέρα με τη χρήση καινοτόμων θυρίδων εισαγωγής αέρα και στοιχείων που παράγουν στροβιλισμό
  • Προηγμένη αεροδυναμική, η καλύτερη ισορροπία άνωσης και αντίστασης στην κατηγορία

 

Βασισμένο στις αναλογίες χαμηλού ύψους και μεγάλου πλάτους του νέουCivichatchback, τοTypeRενισχύεται με μυώδη στιλιστικά στοιχεία και δυναμικές μετατροπές αμαξώματος που προσφέρουν κορυφαία αεροδυναμική απόδοση.

 

Το νέοCivicTypeRείναικατά 165mmμακρύτερο, 36mmχαμηλότερο και 2mmφαρδύτερο από το μοντέλο προηγούμενης γενιάς. Οι αναλογίες του αναδεικνύουν τη χαρακτηριστική σχεδίαση και τα στιλιστικά στοιχεία του hothatch, και επιτρέπουν τη δημιουργία πιο ευρύχωρης καμπίνας χάρη στο μεγαλύτερο αποτύπωμα.

 

Το νέοTypeRδιαθέτει πιο ολοκληρωμένο αεροδυναμικό πακέτο από το προηγούμενο μοντέλο, και περιλαμβάνει ένα πιο λείο κάτω τμήμα αμαξώματος, αεραγωγούς τύπου ‘aircurtain’ προς τα εμπρός ελαστικά, μία λεπτή πίσω πτέρυγα και γεννήτριες στροβιλισμού στο πίσω άκρο της γραμμής οροφής. Το μυώδες, δυναμικό αμάξωμα προσφέρει την καλύτερη στην κατηγορία ισορροπία άνωσης και αντίστασης, συμβάλλοντας στη βελτιωμένη ευστάθεια σε υψηλές ταχύτητες.

 

Μπροστά, ο δυναμικός προφυλακτήρας επεκτείνεται από ένα μεγάλο σπλίτερ με εφέανθρακονημάτωνενώ μία σπορ κόκκινη γραμμή περιβάλλει όλο το αυτοκίνητο. Πρόσθετες θυρίδες εισαγωγής αέραπροσθέτουν πλάτος στον προφυλακτήρα, και κυψελοειδή πλέγματα ολοκληρώνουν τις ανάγλυφες εισαγωγές αέρα.

 

Η δυναμική ερμηνεία της σχεδιαστικής ταυτότητας τηςHonda με τους εμπρός προβολείς, επιτείνεται με ένα νέο αεραγωγό στο ρύγχος του αυτοκινήτου. Όπως όλα τα προηγούμενα μοντέλαTypeR, κοσμείται με το διάσημο κόκκινο σήμα ‘Η’ τηςHonda. Το νέοCivicTypeRδιαθέτει ελαφρύ αλουμινένιο καπόμε ενσωματωμένο αεραγωγό, κεντρικά τοποθετημένο σε τραπεζοειδή υποδοχή. Το καπό ζυγίζει 5,3kgλιγότερο από όσο το ατσάλινο του στάνταρ πεντάθυρου μοντέλου.

 

Πλαϊνές ποδιές μεεφεανθρακονημάτων μεταξύ εμπρός και πίσω θόλων των τροχών είναι φαρδύτερες από της προηγούμενης γενιάς τουCivicTypeR. Οι θόλοι των τροχών φιλοξενούν ελαστικά μεγαλύτερων διαστάσεων, ενώ το φαρδύτερο πίσω μετατρόχιο έχει αυξηθεί κατά 65mmστα 1.593mm.

 

Νέες ζάντες αλουμινίου 20-ιντσών σεberlinablack, μοναδικές στοTypeR, συμπληρώνουν τις οπτικές αλλαγές, και κοσμούν τους διευρυμένους θόλους των τροχών με ελαστικά 245/30 R20.

 

Ένας ‘ουσιαστικός’ ανθεκτικόςδιαχύτης με ανθρακονημάτινη εμφάνισηεκτείνεται κάτω από τον φαρδύτερο πίσω προφυλακτήρα, που πλαισιώνει τρεις πλήρως λειτουργικές απολήξεις εξαγωγής με ένα ζευγάρι πρόσθετων πτερυγίων σε κάθε πλευρά. Η κεντρική απόληξη εξαγωγής είναι μικρότερης διαμέτρου. Μοναδικές εξοχές στα άκρα της οροφής εστιάζουν στην πολύ εντυπωσιακή πίσω πτέρυγα.

 

Προηγμένη αεροδυναμική σχεδίαση

Ένας κοντός εμπρός πρόβολος συνδυάζεται με ένα σχεδόν επίπεδο κάτω τμήμα και τις νέες ποδιές του κινητήρα και του πατώματος για να διευκολύνεται  η ροή αέρα κάτω από το όχημα. Σε συνδυασμό με τον πίσω διαχύτη που αυξάνει τη σταθερότητα και βελτιστοποιεί την αεροδυναμική πίεση, το συνολικό αεροδυναμικό πακέτο βοηθά το αυτοκίνητο να ‘μένει κολλημένο’στο δρόμο, προσφέροντας μία άκρως απολαυστική οδηγική εμπειρία. Ο συνολικός συντελεστής οπισθέλκουσας έχει μειωθεί κατά 3% συγκριτικά με το προηγούμενοTypeR.

 

Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι ειδικά διαμορφωμένος για να αποτρέπει το στροβιλισμό του αέρα γύρω από τους εμπρός τροχούς, με ένα νέο εμπρός‘aircurtain’, φαρδύ εμπρός σπλίτερκαι βαθιές πλαϊνές ποδιές που διαχειρίζονται τη ροή του αέρα και δημιουργούν αεροδυναμική πίεση στον εμπρός άξονα. Θυρίδες αέρα στο αμάξωμα πίσω από τους τροχούς μειώνουν τη στατική πίεση μέσα στους θόλους και βελτιώνουν το συντελεστή άνωσης κατά 1%.

 

Η μεγάλη πίσω πτέρυγα συνεργάζεται με τις γεννήτριες στροβιλισμού στη γραμμή οροφής, εκτρέποντας τη ροή αέρα κάθετα ως προς το πίσω τμήμα ώστε να παράγεται πρόσθετη αεροδυναμική πίεση στον πίσω άξονα.Η βελτιστοποιημένη και πιο λεπτήπίσω πτέρυγα προσφέρει μία μείωση βάρους 0,7kgσυγκριτικά με την αεροτομή πίσω πόρτας του στάνταρ, πεντάθυρου μοντέλου. Η πτέρυγα συμβάλλει στη συνολική αρνητική άνωσηκαι βελτιώνει το κράτημα, κυρίως στις γρήγορες στροφές, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ασφάλεια στη σπορ οδηγική εμπειρία.

 

  1. Κινητήρας 2.0-litreVTECTURBOκαι μηχανικό κιβώτιο -βελτιστοποιημένα για ευελιξία και συναρπαστικές επιδόσεις

 

  • Ο κινητήρας VTECTURBOτης πολυβραβευμένης προηγούμενης γενιάςTypeRβελτιστοποιείται και αναβαθμίζεται
  • Μέγιστη ισχύς 320 PS, μέγιστη ροπή 400 Nm
  • Μηχανικό κιβώτιο συντελεί στην απολαυστική, οδηγική εμπειρία
  • Νέο βολάν μονής μάζας βελτιώνει την απόκριση του κινητήρα και μειώνει την αδράνεια του συμπλέκτη
  • Ειδική εξαγωγή με τρεις απολήξεις ρυθμίζει τον ήχο του κινητήρα

 

Η ‘καρδιά’ τουδίλιτρουVTECTURBOτης πολυβραβευμένης προηγούμενης γενιάς TypeRέχει βελτιστοποιηθεί και αναβαθμιστεί ώστε να προσφέρει ισχύ, ροπή και επιδόσεις σε επίπεδα απαράμιλλα στην κατηγορία προσθιοκίνητωνhothatch.

 

Η απόκριση του γκαζιού και η ελαστικότητα έχουν βελτιωθεί με τις νέες ρυθμίσεις ελέγχου του κινητήρα, ενώ το ‘στρωτό’ εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο έχει αναβαθμιστεί με ένα σύστημα συγχρονισμού στροφών, που δεν κάνει κανένα συμβιβασμό στην ιδιαίτερα απολαυστική σχέση του TypeR με τον οδηγό.

 

Η μέγιστη ισχύς του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα άμεσου ψεκασμού είναι 320 PSστις 6.500rpm, και η μέγιστη ροπή 400 Nmαπό 2.500rpm– 4.500rpm. Ηεπιτάχυνση 0-100km/hολοκληρώνεται σε 5,7 δευτερόλεπτα,ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 272km/h. Αυτές οι επιδόσεις το καθιστούν κορυφαίο στην κατηγορία του.

 

Οι τεχνολογίες Μεταβλητού Χρονισμού & Ηλεκτρονικού Ελέγχου Βύθισης Βαλβίδων - VariableTiming&LiftElectronicControl (VTEC) και Διπλού Μεταβλητού Ελέγχου Χρονισμού Dual-VariableTimingControl (VTC)της Hondaπροσφέρουν ειδικά πλεονεκτήματα στον υπερτροφοδότημονής εισαγωγής (mono-scroll)του κινητήρα. Το VTECμεταβάλλει τη βύθιση των βαλβίδων εξαγωγής για να μειώσει την υστέρηση turbo (turbolag) μέσω αυξημένης πίεσης στην εξαγωγή στις χαμηλότερες στροφές, ενώ προσφέρει αυξημένη ισχύ στις υψηλότερες στροφές. Το Dual-VTCεπιτρέπει ένα βαθμό επικάλυψης στο χρονισμό των βαλβίδων που μεταβάλλεται σε μεγάλο εύρος στροφών για βελτίωση της απόκρισης και της απόδοσης του καυσίμου. Η ηλεκτρική ενεργοποίηση της βαλβίδας ελέγχου πίεσης υπερπλήρωσης (wastegate) επιτρέπει πιο ακριβή έλεγχο της πίεσης υπερπλήρωσης σε σχέση με ένα συμβατικό turbo.

 

Προηγμένη τεχνολογία θερμικής διαχείρισης απαντά στις προκλήσεις που δημιουργεί η υψηλή αναλογία 9.8:1 και η υπερσυμπίεση. Ο αέρα υπερπλήρωσης ψύχεται μέσω ενός εναλλάκτη αέρα-αέρα υψηλής χωρητικότητας, ενώ η κυλινδροκεφαλή έχει μία υγρόψυκτη πολλαπλή εξαγωγής δύο τμημάτων για τη μείωση των θερμοκρασιών των καυσαερίων και των θαλάμων καύσης. Κάθε έμβολο περιλαμβάνει ένα κανάλι ψύξης για αυξημένη ροή λαδιού, κάτι που αυξάνει σημαντικά τα όρια αυτανάφλεξης.

 

Ομαλή και ακριβής λειτουργία μηχανικού κιβωτίου

Ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο με στρωτή και ακριβή λειτουργία, εξασφαλίζει μία ιδιαίτερη, απολαυστική ‘σχέση’ με τον οδηγό.

 

Ένα νέο βολάν μονής μάζας βελτιώνει την απόκριση του κινητήρακαι μειώνει την αδράνεια του συμπλέκτη κατά 25%. Οι σχέσεις μετάδοσης έχουν βελτιστοποιηθεί με κριτήριο τις επιδόσεις, με μικρότερο λόγο τελικής μετάδοσης κατά 7% για βελτιωμένη απόκριση κατά την επιτάχυνση. Η τελική ταχύτητα τουTypeR είναι 272km/h.

 

Η λειτουργία συγχρονισμού στροφών κινητήρα-πρωτεύοντα άξονα κιβωτίου στα ανεβάσματα και κατεβάσματα, ελαχιστοποιεί τους ανεπιθύμητους κραδασμούς από τη μετάδοση που σχετίζονται με την υπερβολικές διαφορές στροφών. Η λειτουργία συγχρονισμού στροφών μπορεί να ενεργοποιείται ή να απενεργοποιείται μέσω των ρυθμίσεων χρήστη, ανεξάρτητα από το mode που έχει επιλεγεί.

 

Η τελική μετάδοση περιλαμβάνει ένα ταχύτατης απόκρισης ελικοειδές, μπλοκέ διαφορικό (LSD). ΤοLSDαυξάνει το κράτημα στις στροφές, ακόμα και σε δυναμική οδήγηση. Αυτό μπορεί συμβάλλει στη βελτίωση του χρόνου γύρου στο Nürburgring, συγκρινόμενο με τον ίδιο κινητήρα με παραδοσιακό διαφορικό.

 

Ένα υγρόψυκτο ψυγείο λαδιού ειδικό για το κιβώτιο βοηθά στη διαχείριση θερμοκρασιών κατά τη διάρκεια παρατεταμένης οδήγησης στο όριο (π.χ. σε ένα σιρκουί). Επίσης, το κέλυφος του κιβωτίου περιλαμβάνει πτερύγια ευθυγραμμισμένα με τη ροή του αέρα στο κάλυμμα κάτω από τον κινητήρα, για πρόσθετη ψύξη του κιβωτίου στις υψηλές ταχύτητες.

 

Εξατομικευμένη εξαγωγή με τρεις απολήξεις

Τρεις πλήρως λειτουργικές απολήξεις είναι τοποθετημένες στο κέντρο του πίσω διαχύτη. Οι κεντρικές απολήξεις σε κάθε πλευρά απελευθερώνουν τα καυσαέρια, ενώ μία μοναδική κεντρική απόληξη ελέγχει τον ήχο του κινητήρα. Η ροή των καυσαερίων έχει αυξηθεί μέσω της εξαγωγής κατά 10% συγκριτικά με του προηγούμενουTypeR, πράγμα που μειώνει τηνπίεση επιστροφής μέσα στο σύστημα. Για να παράγεται πιο δυναμικός ήχος κατά την επιτάχυνση, η κεντρική απόληξη λειτουργεί σαν μία ακόμαροή εξαγωγής,με αποτέλεσμα αύξηση 2dBσυγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο με τις ίδιες ταχύτητες.

 

Ωστόσο,στα μεσαία φορτία κινητήρα η πίεση στην κεντρική απόληξη εξαγωγής γίνεται αρνητική, αντλώντας ατμοσφαιρικό αέρα. Αυτό βελτιώνει τα χαρακτηριστικάNVHεξαλείφοντας το βουητό που σε άλλη περίπτωση θα γινόταν αντιληπτό στην καμπίνα επιβατών.

 

Ηλεκτρονικό γκάζι

Ένα σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού αντικαθιστά το συμβατικό που συνδέει το πεντάλ του γκαζιού με την πεταλούδα μέσω ντίζας. Το αποτέλεσμα είναι μικρότερο βάρος εξαρτήματος, και ταχύτερη και πιο ακριβής ενεργοποίηση του γκαζιού. Μία ειδικά προγραμματισμένη, μη γραμμική σχέση μεταξύ του πεντάλ του γκαζιού και του κινητήρα προσφέρει βελτιωμένη ελαστικότητα και βελτιστοποιημένη απόκριση του κινητήρα κατάλληλη για τις συνθήκες οδήγησης.

 

  1. Νέα και αναβαθμισμένα προγράμματα οδήγησης (drivingmodes) προσφέρουν στο CivicTypeR απαράμιλλη χρηστικότητα

 

  • Αναβαθμισμένοι, προσαρμοζόμενοι αποσβεστήρες επιτρέπουν μεγαλύτερη εξατομίκευση των ρυθμίσεων των προγραμμάτων οδήγησης
  • Νέο ‘Comfort’ modeπροσφέρει μεγαλύτερη ενδοτικότητα και καθημερινή χρηστικότητα
  1. Νέες ρυθμίσεις του ‘Sport’ modeπροσδίδουνμεγαλύτερη αμεσότητα στηνοδηγική εμπειρία
  • Αποκλειστικό +Rmodeπαραμένει η επιλογή για οδήγηση στην πίστα

 

Μία μεγαλύτερη ποικιλία προγραμμάτων οδήγησης προσφέρει στο νέο CivicTypeR μεγαλύτερη χρηστικότητα συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο. Το ‘Comfort’ modeπροστίθεται στο στάνταρ ‘Sport’ και στο ‘+R’ mode που προορίζεται για αγωνιστική οδήγηση. Το καθένα προσαρμόζει τους αποσβεστήρες, την υποβοήθηση διεύθυνσης, την αίσθηση αλλαγών σχέσεων και την απόκριση του γκαζιού, ανάλογα με τις απαιτήσεις (ondemand)

 

Το Comfortmodeπροσφέρει μεγαλύτερη ενδοτικότητα και καθημερινή χρηστικότητα συγκριτικά με το προηγούμενο TypeR, με μία πιο μαλακή ρύθμιση και πιο ομαλή αίσθηση διεύθυνση. Το λανσάρισμά του στο νέο TypeRκατέστη εφικτό λόγω των αναβαθμισμένων, προσαρμοζόμενων αποσβεστήρων τριών θαλάμων, που προσφέρουν μεγαλύτερο εύρος ρύθμισης απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς.

 

Το νέοComfortmode είναι ιδανικό για δρόμους με ανωμαλίες αλλά και πιο ασφαλές για οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο με φθαρμένο οδόστρωμα σε υψηλότερες ταχύτητες. Παρά τις πολύ μεγαλύτερες διαφορές μεταξύ των δυνάμεων απόσβεσης κάθε προγράμματος,με τις βελτιώσεις στη χαρτογράφηση και των τριών ρυθμίσεων το νέοTypeRδίνει την αίσθηση ότι πατά στο δρόμο ακόμα καλύτερα και υπ’ όλες τις συνθήκες, προσφέροντας μία πιο ασφαλή και ευχάριστη οδηγική εμπειρία.

 

Το Sportmodeπαραμένει η στάνταρ ρύθμιση (default) κατά την εκκίνηση. Προσφέρει ένα μίγμα άνεσης και δυναμικής απόκρισης και βρίσκεται μεταξύ του στάνταρ και του Rmode του προηγούμενου TypeR.

 

Το Comfortmodeεπιλέγεται μέσω ενός διθέσιου διακόπτη πίσω από το λεβιέ ταχυτήτων. Οι φωτισμοί του ταμπλό οργάνων μεταβάλλονται όταν επιλέγεται αυτό το πρόγραμμα, μειώνοντας την ένταση και τον αριθμό των κόκκινων στοιχείων γύρω από τα ‘εικονικά’ όργανα.

 

Το +Rmodeπαραμένει η επιλογή για οδήγηση στην πίστα. Η απόκριση του κινητήρα αυξάνεται, με την καμπύλη ροπής να αλλάζει σε πιο επιθετική και σπορ διάταξη, επιτρέποντας περισσότερη διαθέσιμη ροπή στις χαμηλές στροφές. Ο συγχρονισμός στροφών μέσω ‘ξερογκαζιών’ αυξάνεται επίσης.

 

Η δύναμη απόσβεσης από το νέο AdaptiveDamperSystem4 σημείων στο +Rmodeαυξάνεται κατά 15% σε σχέση με τοSportmode. Η πιο σφικτή, μειωμένων κλίσεων και μεγαλύτερης ευελιξίας ρυθμίσεις αναβαθμίζουν τη συμπεριφορά στη γρήγορη οδήγηση. Επιπλέον, το EPS με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού γίνεται βαρύτερο, με μειωμένη υποβοήθηση που προσφέρει πιο άμεση και γραμμική αίσθηση στο τιμόνι.

 

Το σύστημαVehicleStabilityAssist (VSA®) προσαρμόζεται ανάλογα στο +Rmodeμε έμφαση στην επιτάχυνση και τις επιδόσεις, επιτρέπονταςμεγαλύτεροποσοστό περιστροφής του αμαξώματος πριν την παρέμβαση. Επιπλέον, τόσο το TractionControlSystemόσο και η λειτουργίαVSAμπορούν να απενεργοποιούνται πλήρως πιέζοντας το μπουτόνVSAγια πέντε δευτερόλεπτα, ενώ το TypeRείναι στο +Rmode. Ο φωτισμός των οργάνων αλλάζει σε πιο έντονο κόκκινο θέμα, με την επιλογή του +Rαπό τοδιθέσιο διακόπτη.

 

  1. Το ταχύτερο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο που έχει περάσει από την πίστα του NürburgringNordschleife

 

  • Η μάχη με το χρόνο στο Nürburgring απέφερε ρεκόρ γύρου στα 7:43.8
  • Προηγμένη αεροδυναμική και αναβαθμισμένος κινητήρας 2.0-LVTECTURBOείναι οι κύριοι παράγοντες της σημαντικής βελτίωσης έναντι του προηγούμενου TypeR
  • Το ρεκόρ επιτεύχθηκε με ένα πρωτότυπο βασισμένο σε τεχνικές προδιαγραφές μοντέλου παραγωγής

 

Λίγο μετά την παρουσίαση του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2017, το νέο HondaCivicTypeR πέτυχε νέο ρεκόρ γύρου για τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα στην πίστα NürburgringNordschleife. Στις 3 Απριλίου 2017, ένα πρωτότυπο μοντέλο ολοκλήρωσε το γύρο της θρυλικής πίστας  σε χρόνο 7:43.8.

 

Ο χρόνος αυτός επιτεύχθηκε στην τελική φάση του προγράμματος εξέλιξης του μοντέλου, σε στεγνή πίστα με βέλτιστη θερμοκρασία περιβάλλοντος για άριστες επιδόσεις των ελαστικών και του κινητήρα.  Ο νέος χρόνος είναι βελτιωμένος κατά 7 δεύτερα περίπου συγκριτικά με τον προηγούμενο.

 

Αρκετοί παράγοντες συνέβαλαν στο νέο ρεκόρ. Στην καρδιά του βρίσκεται ο βελτιστοποιημένος και αναβαθμισμένος δίλιτρος κινητήρας VTECTURBO που αποδίδει 320 PS και ροπή 400Nm. Νέες πιο κοντές σχέσεις στο εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο βελτιώνουν την επιτάχυνση, ενώ το ολοκληρωμένο αεροδυναμικό πακέτο του νέου TypeR προσφέρει εξαιρετική ευστάθεια σε υψηλές ταχύτητες, με την καλύτερη στην κατηγορία ισορροπία μεταξύ άνωσης και αντίστασης

 

Ο RyuichiKijima είναι ο επικεφαλής μηχανικός πλαισίου για το HondaCivicTypeR. Αυτός εξηγεί  σε ποια σημεία το νέο μοντέλο παρουσιάζει τις σημαντικότερες βελτιώσεις στο Nürburgring συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά.

 

«Η ταχύτητα εισόδου σε στροφή με το νέο TypeR είναι υψηλότερη επειδή διαθέτει φαρδύτερο μετατρόχιο και ελαστικά, μακρύτερο μεταξόνιο, νέα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω και βελτιστοποιημένη αεροδυναμική που βελτιώνει την ευστάθεια. Για παράδειγμα οι οδηγοί συνήθως μπαίνουν στη στροφή μετά τη Metzgesfeld με περίπου 150 km/h. Ακόμα και σε αυτή τη στροφή μέτριας ταχύτητας, η ταχύτητα είναι περίπου 10 km/h υψηλότερη λόγω της εξαιρετικής σταθερότητας του νέου TypeR. Έτσι, με βελτιωμένες επιδόσεις στις στροφές, μπορούμε να αυξήσουμε την ταχύτητα σε όλο το γύρο, βοηθώντας το νέο TypeR να πετύχει πολύ ταχύτερο χρόνο».

 

Το πρωτότυπο ήταν τεχνικά αντιπροσωπευτικό του μοντέλου παραγωγής.  Η προσθήκη ενός πλήρως ανεξάρτητου κλωβού ασφαλείας (rollcage) δεν προσέφερε περισσότερη στρεπτική ακαμψία στο πλαίσιο. Το πρόσθετο βάρος του κλωβού αντισταθμίστηκε με την προσωρινή αφαίρεση του συστήματος ενημέρωσης / ψυχαγωγίας και των πίσω καθισμάτων. Χρησιμοποιήθηκαν  ελαστικά παραγωγής για χρήση στη πίστα, με έγκριση τύπου και για το δρόμο.

 

  1. Σπορ, αεροδυναμική και προηγμένη καμπίνα, με βελτιωμένα χαρακτηριστικά NVH και κορυφαία ευρυχωρία

 

  • Πιο ευρύχωρο από το προηγούμενο μοντέλο
  • Μοντέρνα, κομψή και απλή αισθητική με εντυπωσιακές κόκκινες πινελιές
  • Premiumποιότητα καμπίνας, νέαόργανα LCDκαι εργονομική,διεπίπεδη κονσόλα φιλοσοφίας ‘τεχνολογικού κέντρου
  • Καινοτόμο, συρόμενοκάλυμμα χώρου αποσκευών που ανοίγει στο πλάι

 

 

Το εσωτερικό των μοντέλωνTypeRείναι πάντα απαράμιλλο και έχει μία παράδοση 25 χρόνων, από τότε που κυκλοφόρησε το πρώτο Hondaμε το θρυλικό, κόκκινο σήμα.

 

Το νέο CivicTypeRβασίζεται στο προηγμένο περιβάλλον της καμπίνας του στάνταρ μοντέλου, με εντυπωσιακή σουέντ κόκκινη και μαύρη υφασμάτινη ταπετσαρία, για τα νέα, σπορ καθίσματα υψηλής πλευρικής στήριξης. Τα καθίσματα ενσωματώνουν ανανεωμένα κάτω και πλευρικά μαξιλάρια, προσφέροντας εξαιρετική στήριξη για σπορ οδήγηση, ενώ παράλληλα είναι και τα ελαφρύτερα καθίσματα της έκδοσηςTypeR στην ιστορία του μοντέλου.

 

Το τιμόνι ενσωματώνει κόκκινα δερμάτινα ένθετα και εξαγωνική ραφή, ενώτο κεντρικό ένθετο από ανθρακονήματα στο ταμπλό πλαισιώνεται από κόκκινη διακοσμητική λωρίδα που εκτείνεται στις πόρτες. Η σφαιρική λαβή του επιλογέα κατασκευάζεται από κατεργασμένο αλουμίνιο.Όλος αυτός ο εξοπλισμός εσωτερικού είναι μοναδικός στοTypeR.

 

Το σπορ εσωτερικό είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει την πιο άνετη και προηγμένη καμπίνα στην κατηγορία compact, και αποπνέει μία διακριτικά μοντέρνα, κομψή και απλή αισθητική που συμπληρώνει το ανάγλυφο εξωτερικό. Αυτό επιτυγχάνεται με οριζόντιες γραμμές που τονίζουν την αίσθηση πλάτους και μήκους και κατ’ επέκταση την ευρυχωρία.

 

Με το μακρύτερο, φαρδύτερο πάτωμα και το μακρύτερο μεταξόνιο, οι επιβάτες των εμπρός και πίσω καθισμάτων επωφελούνται από τη βελτιωμένη ορατότητα και ευρυχωρία από όπου βιώνουν τις συναρπαστικές επιδόσεις του TypeR. Για τον οδηγό, η πιο συμπαγής πάνω επιφάνεια του ταμπλό σημαίνει ότι κάθεται κατά  65mm χαμηλότερα, στοιχείο που μεταφράζεται σε βελτιωμένη ορατότητα. Λεπτές κολώνες Α (12 mm στενότερες) μειώνουν τα μπροστινά εμπόδια κατά 11,6%, προσφέροντας κορυφαία ορατότητα μπροστά 84,3 μοιρών

 

Ο χώρος αποσκευών είναι 414 L, και περιλαμβάνει ένα καινοτόμο, συρόμενο κάλυμμα που σύρεται από το πλάι και αφαιρείται, επιβεβαιώνοντας ότι τοTypeRπαραμένει το πιο πρακτικό και ευέλικτοhatchback υψηλών επιδόσεων. Εύκολη πρόσβαση διασφαλίζουν τα πίσω καθίσματα που είναι διαιρούμενα / αναδιπλούμενα 60:40, με χαμηλό σκαλοπάτι φόρτωσης (680mm) και μεγάλο άνοιγμα (1.120mm) σε συνδυασμό με ένα επίπεδο πάτωμα που διευκολύνουν τη φόρτωση αντικειμένων μεγάλου βάρους, πλάτους και μήκους.

 

Τα χαρακτηριστικά NVHέχουν βελτιωθεί, με μειωμένη ακουστική πίεση στο εσωτερικό της καμπίνας στις υψηλότερες στροφές του κινητήρα συγκριτικά με το προηγούμενοTypeR.

 

Κονσόλα Φιλοσοφίας ‘Τεχνολογικού Κέντρου’

Η κεντρική κονσόλα έχει φινίρισμα piano-black και σχεδιαστικά θυμίζει ‘τεχνολογικό κέντρο’. Το κάτω τμήμα μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων, είναι σχεδιασμένο σαν ένα διεπεπίπεδο ράφι. Το εμπρός ράφι προσφέρει άμεση πρόσβαση σε φορητές συσκευές χωρίς καλώδια σύνδεσης, με μία ενσωματωμένη επιφάνεια ασύρματης φόρτισης (σε μοντέλα GT).Ένα δεύτερο ράφι πίσω από την κεντρική κονσόλα προσφέρει ένα πιο διακριτικό αποθηκευτικό χώρο και πρόσβαση στις θύρες HDMI και USB, και στην πρίζα 12v. Μία οπή στο κέντρο της κεντρικής κονσόλας επιτρέπει να περνάνε τα καλώδια σύνδεσης και φόρτισης συσκευών από το ράφι του δεύτερου επιπέδου στο εμπρός.

 

Στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας βρίσκεται η έγχρωμη οθόνη αφής επτά ιντσών HondaCONNECT. Εκτός από επιφάνεια ελέγχου αφής για τις λειτουργίες του συστήματος ενημέρωσης & ψυχαγωγίας και κλιματισμού, η οθόνη ενσωματώνει μία κάμερα οπισθοπορείας.Επίσης προσφέρει αναβαθμισμένη διαισθητική λειτουργία και πλήρη ενσωμάτωση smartphoneμέσωAppleCarPlay® andAndroidAuto.

 

Μπροστά από τον οδηγό, η νέα διάταξη των οργάνων είναι πιο σαφής και φιλική προς το χρήστη. Μία νέα οθόνη επτά ιντσών TFT-LCDDriverInformationInterface (DII) κυριαρχεί στο κεντρικό τμήμα του ανανεωμένου ταμπλό που περιλαμβάνει εικονικά όργανα και μία περιοχή στην οποία ο οδηγός μπορεί να επιλέγει την απεικόνιση διαφορετικών ενδείξεων.

Μοναδική στο TypeRείναι μία λειτουργία φωτισμού ειδική για κάθε drivingmode που περιλαμβάνει ειδικές ενδείξεις, όπως ενδεικτική λυχνίαLEDαλλαγής σχέσης κιβωτίου, πίεση υπερπλήρωσης, επιταχυνσιόμετρο και χρονόμετρο καταγραφής γύρων.

 

Το σκρολάρισμα και η επιλογή των λειτουργιών στηνDII εκτελούνται με χειριστηρίων αντίχειρα στην αριστερή ακτίνα του τιμονιού. Ο συνδυασμός των χειριστηρίων του τιμονιού και της οθόνης DIIστο πεδίο ορατότητας του οδηγού, τον βοηθά να μένει συγκεντρωμένος στο δρόμο ενώ οδηγεί. Επίσης στην αριστερή ακτίνα είναι ενσωματωμένα τα χειριστήρια του τηλεφώνου που συνδέεται μέσω Bluetooth®3 HandsFreeLink®. Ένα δεύτερο χειριστήριο στη δεξιά ακτίνα του τιμονιού ελέγχει τις ρυθμίσεις του adaptivecruisecontrol και του συστήματος lanekeepingassist.

 

Όπως το νέοCivichatchback, το νέοTypeRδιαθέτει τη σειρά των τεχνολογιών ασφάλειαςHondaSENSING, ένα από τα πιο ολοκληρωμένα πακέτα ασφάλειας στην κατηγορία. Αυτό χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό πληροφοριών από ραντάρ, κάμερες και προηγμένους αισθητήρες που βοηθούν και προειδοποιούν τον οδηγό σε πιθανά επικίνδυνα σενάρια.

 

Η γκάμα τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειαςHondaSENSINGπεριλαμβάνει:

  • Collision Mitigation Braking System
  • Forward Collision Warning
  • Lane Departure Warning
  • Road Departure Mitigation
  • Lane Keeping Assist System
  • Adaptive Cruise Control
  • Traffic Sign Recognition
  • Intelligent Speed Assistance
  • Intelligent Adaptive Cruise Control

 

Επίσης, ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνειVehicleStabilityAssist (VSA) με έλεγχο πρόσφυσης, που αυξάνει τη δυνατότητα ελέγχου, ενώ το όχημα επιταχύνει, φρενάρει στρίβει και IndirectTyrePressureMonitoringSystem (TPMS).

 

Η κορυφαία έκδοση εξοπλισμούTypeRGTπεριλαμβάνει επιπλέονBlindSpotInformationμεCrossTrafficMonitor, διζωνικό έλεγχο κλιματισμού, αυτόματη σκίαση εσωτερικού καθρέπτη, HondaCONNECTμεGarminNavigation, ασύρματη επιφάνεια φόρτισης, ηχοσύστημα 12 ηχείων 542-wattκαι εμπρός φώτα ομίχληςLED.


 

  1. Γιορτάζονταςτα 25 χρόνια τουTypeR

 

  • Το 2017 σηματοδοτεί 25 χρόνια από το ντεμπούτο του πρώτου HondaTypeR
  • Ένα τέταρτο του αιώνα με αυτοκίνητα δρόμου εμπνευσμένα από το μηχανοκίνητο αθλητισμό και έμφαση σε εξαρτήματα ελαφρού βάρους , αναβαθμίσεις πλαισίου και επιδόσεων
  • Η νέα πέμπτη γενιά τουCivichothatchείναι ένα πραγματικά ‘παγκόσμιο’TypeR

 

Το 2017 σηματοδοτεί 25 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτουHondaTypeR. Πάνω από δύο δεκαετίες, το σήμαTypeRυποδηλώνει την έκδοση κορυφαίων επιδόσεων του αντίστοιχου μοντέλου, βασισμένη σε μία φιλοσοφία αγωνιστικών αυτοκινήτων προδιαγραφών δρόμου.

 

Τα μοντέλα TypeR της Honda ανέκαθεν αντιπροσώπευαν την αυθεντικότητα της αρχικής φιλοσοφίας – ελαχιστοποιώντας το βάρος και μεγιστοποιώντας την ισχύ, την απόκριση, τη δυναμική ευστάθεια και την αποτελεσματική πέδηση.

 

ΝέοCivicTypeR

Κατασκευασμένο εξ αρχής, για να προσφέρει την πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία στην κατηγορίαhothatch, η 5η γενιάCivicTypeRαντιπροσωπεύει το πρώτο πραγματικά ‘παγκόσμιο’ TypeR. Αντίθετα με προηγούμεναμοντέλατων οποίων ειδικές εκδόσεις περιορίζονταν στις αγορές της Ιαπωνίας ή της Ευρώπης, το νέοTypeRθα εξάγεται σε όλο τον κόσμο.

 

Η ιστορία του TypeR

Το όνομαTypeRεμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1992, με την παρουσίαση  της πρώτης γενιάς NSXTypeR. Στόχος της Honda ήταν η δημιουργία ενός αυτοκινήτου το οποίο προσέφερε άφθονη οδηγική απόλαυση και την ταχύτητα ενός αγωνιστικού μοντέλου, με τη ισχύ ενός κινητήρα 3.0-LV6 280 PS. Ένα εκτενές πρόγραμμα μείωσης βάρους αφαίρεσε σχεδόν 120kgαπό το στάνταρNSX, μεταξύ των οποίων τα νέα, ελαφρά, συνθετικά καθίσματα Recaroστη θέση των ηλεκτρικά ρυθμιζόμενων δερμάτινων.

 

Ήταν η πρώτη φορά που το κόκκινο έμβλημα τηςHonda, κόκκινη ταπετσαρία και το εξωτερικό χρώμα ChampionshipWhiteεμφανίσθηκαν σεHondaπαραγωγής. Ο χρωματικός συνδυασμός ήταν φόρος τιμής στην κληρονομιά τηςHonda στηFormula 1, αποτυπώνοντας τα αγωνιστικά χρώματα που εμφανίστηκαν στα μονοθέσιαHondaRA271 καιRA272. Το RA271 ήταν το πρώτο Ιαπωνικό μονοθέσιο που έτρεξε σε Formula 1, ενώ το RA272 ήταν το πρώτο της χώρας που κέρδισε σεGrandPrix, παίρνοντας την καρό σημαία στο Μεξικό το 1965. Και τα δύο οχήματα ήταν βαμμένα λευκά με ένα κόκκινο ‘ήλιο’– εμπνευσμένο από την εθνική σημαία της Ιαπωνίας – κάτι που συνεχίστηκε ως παράδοση και στις μελλοντικές εκδόσεις TypeR. 

 

Το 1995, η Hondaπαρουσίασε την πρώτη γενιάIntegraTypeR, επίσημα διαθέσιμη μόνο στην Ιαπωνική αγορά. Ο τετρακύλινδρος 1.8-LVTEC200 PS με ‘κόκκινο’ στις 8.000 rpm προσέλκυσε ένα πολύ μεγαλύτερο κοινό στην εμπειρία του TypeR. Η αναβαθμισμένη έκδοση ήταν ελαφρύτερη από το στάνταρIntegra, διατηρώντας την ίδια ακαμψία, και προσέφερε ένα πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο πυκνής κλιμάκωσης, και αναβαθμισμένη ανάρτηση και φρένα.

 

Το Ιαπωνικό – κατ’ αποκλειστικότητα-  1997 HondaCivicTypeRπου ακολούθησεχρησιμοποιούσε το διάσημο κινητήρα B16 1.6-L – τον πρώτο σε στάνταρ μοντέλο μαζικής παραγωγής που προσέφερε ειδική ισχύ πάνω από 100 PSανά λίτρο. ΤοTypeRδιέθετε πιο άκαμπτο πλαίσιο, εμπρός και πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, αναβαθμισμένα φρένα και ελικοειδές μπλοκέ διαφορικό.

 

Οι Ευρωπαίοι πελάτες είχαν τη δυνατότητα να αποκτήσουν το TypeRγια πρώτη φορά με τη μορφή του 1998 IntegraTypeR. Με την ισχύ ενός τετρακύλινδρου 1.8-L κινητήραVTEC, το θρυλικόcoupeαπέδιδε 190 PSμε το κόκκινο επίσης στις 8.000 rpm. Η φιλοσοφία εξοικονόμησης βάρους περιελάμβανε ακόμα και πιο λεπτά κρύσταλλα παρμπρίζ για τις Ευρωπαϊκές εκδόσεις.

 

Το πρώτο πεντάθυροTypeRπαρουσιάστηκε το 1999. ΤοAccordTypeRδιέθετε πιο σκληρό πλαίσιο και ανάρτηση, ισχυρότερα φρένα και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Επίσης προσέφερε διπλό σύστημα εξαγωγής και προαιρετική πίσω αεροτομή.

 

Το 2001 σηματοδότησε το ντεμπούτο της δεύτερης γενιάςIntegraTypeRγια την Ιαπωνική αγορά, και την παρουσίαση της δεύτερης γενιάςCivicTypeR. Αυτή σηματοδότησε την πρώτη φορά που μοντέλο TypeRκατασκευάστηκε στηHondaoftheUKManufacturing (HUM) στοSwindon. Η έκδοση της Ιαπωνικής εγχώριας αγοράς, με αρκετές αναβαθμίσεις σε σχέση με το Βρετανικό μοντέλο, κατασκευαζόταν επίσης στο HUM.

 

Το 2002, η δεύτερη γενιάNSXTypeRεμφανίσθηκε  στην Ιαπωνία, σαν μία περαιτέρω εξέλιξη της αγωνιστικής φιλοσοφίας. Αξιοσημείωτη ήταν η χρήση ανθρακονημάτων για τη μείωση του βάρους,  συμπεριλαμβανομένης της μεγάλης πίσω αεροτομής και του καπό με αεραγωγούς. Το αυτοκίνητο παραμένει το πιο σπάνιο των μοντέλωνTypeRτης Honda.

 

Η τρίτη γενιάCivicTypeRπαρουσιάστηκε το Μάρτιο 2007, και ήταν διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις. Οι Ιάπωνες πελάτες μπορούσαν να αποκτήσουν ένα τετράθυροsedanμε τετρακύλινδρο κινητήρα2.0-LVTEC225 PSκαι ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, ενώ τοTypeRτης Ευρωπαϊκής αγοράς ήταν βασισμένο στο πεντάθυροhatchback, με κινητήρα 2.0-LVTECπου απέδιδε 201 PSστις 7.800 rpm.

 

Η τέταρτη γενιάCivicTypeRλανσαρίστηκε το 2015 με πολλές τεχνολογικές πρωτιές. Στην καρδιά του βρισκόταν ο πρώτος κινητήραςVTECTurbo– ο πιο αποδοτικός και ισχυρός κινητήρας στην ιστορία του TypeR– που απέδιδε 310 PSστις 6.500 rpmκαι ροπή 400 Nmαπό τις 2.500 rpm. Η βελτιστοποιημένη συμπεριφορά ήταν αποτέλεσμα ενός συστήματος προσαρμοζόμενων αποσβεστήρων τεσσάρων τροχών και ενός μοναδικού σεταρίσματος διπλού άξονα εμπρόςανάρτησης. Επίσης, εμφανίσθηκε ένα νέο +Rmodeπροσφέροντας στους οδηγούς τη δυνατότητα να επιλέξουν μία αγωνιστικήοδηγική εμπειρία – με αυξημένη απόκριση του κινητήρα και αίσθηση διεύθυνσης, και βελτιωμένες ρυθμίσεις αποσβεστήρων – πιέζοντας ένα μπουτόν. Στη φάση εξέλιξής της, η τέταρτη γενιά CivicTypeRέθεσε νέο ορόσημο προσθιοκίνητου αυτοκινήτου παραγωγής στο NürburgringNordschleife.

 

 

  1. ΠαραγωγήτουνέουCivic Type R στηHonda of the UK Manufacturing (HUM)

 

  • Το νέοTypeRθα κατασκευάζεται στο Βρετανικό Εργοστάσιο της Honda στοSwindonκαι θα εξάγεται σε όλο τον κόσμο, συμπερ. των ΗΠΑ
  • Επένδυση 270 εκατομμυρίων ευρώ σε νέες τεχνολογίες και διαδικασίες παραγωγής της οικογένειας Civic
  • Μακροχρόνια δέσμευση για παραγωγή στη Βρετανία και την Ευρώπη

 

Το Ευρωπαϊκό εργοστάσιο παραγωγής της Honda, HondaUKManufacturing (HUM), είναι ο παγκόσμιος κόμβος παραγωγής για τη δέκατη γενιά του Civichatchback και το μοναδικό εργοστάσιο όπου θα κατασκευάζεται το CivicTypeR. Η Honda έχει πραγματοποιήσει επένδυση 270 εκατομμυρίων ευρώ σε νέες τεχνολογίες και διαδικασίες παραγωγής με σκοπό την προετοιμασία για το νέο hatchbackμοντέλο, συμπεριλαμβανομένου του νέου CivicTypeR. Η επένδυση αποτελεί τμήμα ενός μακροπρόθεσμου οράματος για το Ευρωπαϊκό εργοστάσιο στις παγκόσμιες δραστηριότητες της Honda.

 

Η παραγωγή του νέουCivicTypeRαναμένεται να ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2017. Το TypeR θα εξάγεται σε όλη την Ευρώπη και σε άλλες αγορές σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Ιαπωνίας και των ΗΠΑ. Η άφιξή του στη Β. Αμερική θα σηματοδοτήσει την πρώτη φορά που TypeR με το σήμαHonda θα πωληθεί επίσημα εκεί.

 

Το εργοστάσιο της HUM κατασκεύασε τον πρώτο του κινητήρα το 1989 και το πρώτο του αυτοκίνητο το 1992. Τώρα περιλαμβάνει δύο Μονάδες παραγωγής οχημάτων και μία μονάδα παραγωγής κινητήρων. Άλλες περιοχές των εγκαταστάσεων προορίζονται για πίστες δοκιμών, εργαστήρια δυναμικών και στατικών δοκιμών, αλλά και τμήματα διοίκησης και προμηθειών.

 

Premium ποιότητα βαφής

Θέλοντας να διασφαλίσει ότι η ποιότητα βαφής συμπληρώνει την υψηλή ποιότητα της εξωτερικής σχεδίασης, η Honda αποφάσισε να επενδύσει σε ένα νέο βαφείο στο HUM. Η ποιότητα φινιρίσματος που θα προσφέρει το νέο βαφείο θα είναι κορυφαία  χάρη στο βελτιωμένο πάχος και ένα νέο είδος διάφανου στρώματος. Ο συνδυασμός αυτών των δύο βελτιώνει την αίσθηση βάθους, ποιότητας λάμψης και πετυχαίνει πιο εντυπωσιακή αντανάκλαση. Χάρη σε αυτές τις αλλαγές το νέο Civic προσφέρει premium ποιότητα βαφής και φινιρίσματος εφάμιλλη της πολυτελούς Αμερικανικής μάρκας της HondaAcura.

 

   

  1. ΓνήσιαΑξεσουάρHonda Civic Type R 2017

 

 

Καλύμματα καθρεπτών από Carbon

Χειροποίητα, από carbonκαι με κόκκινο ένθετο, τα καλύμματα καθρεπτώνχαρίζουν στο νέο CivicTypeRμία διακριτική αλλάpremiumεξωτερική αναβάθμιση.

 

Πτέρυγα από Carbon

Η κεντρική λεπίδα της πτέρυγας του νέουCivicTypeRκατασκευάζεται από ανθρακονήματα και περιλαμβάνει ένα κόκκινο ένθετο ενώ τα πλαϊνά πτερύγια βάφονται στο χρώμα του αμαξώματος.

 

Εσωτερικέςεπενδύσεις από Carbon

Χειροποίητες επενδύσεις με carbonένθετα στο ταμπλό και τις εμπρός πόρτεςπροσφέρουν στο νέοCivicTypeRμία premiumαναβάθμιση εσωτερικού.

 

Φωτιζόμενες πλάκες μαρσπιέ

Κατασκευασμένες από μαύρο, ανοδιωμένο αλουμίνιο και με ένα κόκκινο, φωτιζόμενο λογότυπο TypeR, οι φωτιζόμενες πλάκες μαρσπιέ παρέχουν παράλληλα και προστασία. Οι εμπρός είναι και φωτιζόμενες.

 

 

 

 

  1. Τεχνικές προδιαγραφές

 

  • Όλες οι τεχνικές προδιαγραφές είναι προκαταρκτικές και υπόκεινται σε αλλαγές
  • Όλες οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 υπόκεινται σε τελική έγκριση τύπου

 

Αμάξωμα και πλαίσιο

 

Πεντάθυρο, πενταθέσιο hatchback με αυτοφερόμενη δομή αμαξώματος. Βενζινοκινητήραςκαιμηχανικόκιβώτιο, εμπρόσθιακίνηση (FWD).

 

Κινητήρας

2.0  litre VTEC TURBO

Τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας

 

6MT

Τύπος

4 βαλβίδες ανά κύλινδρο

Διάμετρος x διαδρομή

86.0mm x 85.9mm

Σχέση συμπίεσης

9.8:1

Ισχύς

320 PS (235 kW) στις 6.500rpm

Ροπή

400 Nm στις2.500 – 4.500rpm

 

 

Κιβώτιο

2.0 litre VTEC TURBO

Μηχανικό

6 speeds with rev-matching function

 

Σχέσεις μετάδοσης

 

2.0 litre VTEC TURBO 6MT

1η

3.625

2η

2.115

3η

1.529

4η

1.125

5η

0.911

6η

0.734

Όπισθεν

3.757

Τελική μετάδοση

4.111

 

 

Σύστημα Ανάρτησης και Απόσβεσης

Εμπρός

MacPherson Strut Dual Axis Adaptive damper control

Πίσω

Πολλαπλών συνδέσμων

Προσαρμοζόμενος έλεγχος απόσβεσης

 

Φρένα

Κινητήρας

2.0 litre VTEC TURBO

Εμπρός

350mmαεριζόμενοι και διάτρητοι δίσκοι 4-πίστονες δαγκάνες

Πίσω

305mm συμπαγείς δίσκοι

 

Τροχοί και ελαστικά

Διάσταση ζάντας

Ελαστικά - Εμπρός

Ελαστικά – Πίσω

x 20-ιντσών

245/30 R20 – Continental SportContact6

245/30 R20 – Continental SportContact6

 

Σύστημα Διεύθυνσης

Κινητήρας

2.0 litre VTEC TURBO

Τύπος

Κρεμαγιέρα με μεταβλητό λόγο υποπολλαπασιασμού

Στροφές από τέρμα σε τέρμα

2.11

Κύκλος στροφής

(στους τροχούς)

11.78

Κύκλος στροφής

(στο αμάξωμα)

12.56

 

Διαστάσεις (mm)

Εξωτερικό

(mm)

Συνολικό μήκος

4.557

Συνολικό πλάτος

1.877

Συνολικό πλάτος (με εξωτερικούς καθρέπτες

2.076

Συνολικό ύψος

1.434

Μεταξόνιο

2.699

Μετατρόχιο (εμπρός)

1.599

Μετατρόχιο (πίσω)

1.593

 

Χωρητικότητες (L)

Έκδοση

Type R

Χώρος αποσκευών (μέθοδος VDA, καθίσματα όρθια, μέχρι το παρμπρίζ)

420

Χώρος αποσκευών (μέθοδος VDA, καθίσματα όρθια, μέχρι την οροφή)

492

Χώρος αποσκευών (μέθοδος VDA, καθίσματα αναδιπλωμένα, μέχρι το παρμπρίζ)

786

Χώρος αποσκευών (μέθοδος VDA, καθίσματα αναδιπλωμένα, μέχρι την οροφή)

1.209

Ρεζερβουάρ καυσίμου

46

 

Βάρη (kg)

Έκδοση

Type R

Απόβαρο (kg)

1.380

Μέγ. Επιτρεπόμενο βάρος (kg)

1.760

 

Επιδόσεις και κατανάλωση για 2.0 LVTECTURBO

Έκδοση

Type R

Τελική ταχύτητα (km/h)

272

0-100 km/h (δευτ.)

5.7

Κατανάλωση στην πόλη (l/100 km)

9.8

Κατανάλωση εκτός πόλης (l/100 km)

6.5

Κατανάλωση στο μικτό κύκλο (l/100 km)

7.7

Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο (g/km)

176

Από το δελτίο Τύπου