Στο Βρετανικό Grand Prix, που μας φέρνει στο μέσο της σεζόν θα χρησιμοποιηθούν οι τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας: PZeroλευκή/μέση, PZeroκίτρινη/μαλακή καιPZeroκόκκινη/πολύ μαλακή γόμα: Μια αλλαγή σε σχέση με την κλασσική επιλογή σκληρής/μέσης/μαλακής γόμας για τη συγκεκριμένη πίστα. Η αλλαγή αυτή κατέστη εφικτή μετά τις πληροφορίες που συγκεντρώσαμε στους προηγούμενους αγώνες. Θα είναι η πρώτη φορά που θα χρησιμοποιηθεί στο Βρετανικό GrandPrix η πολύ μαλακή γόμα.Το Σίλβερστον φημίζεται για τις μεγάλες απαιτήσεις του από τα ελαστικά. Αυτές προέρχονται από την τραχιά επιφάνεια και τις πολλές στροφές υψηλών ταχυτήτων στις οποίες μεταφέρονται υψηλά ποσά ενέργειας διαμέσου των ελαστικών. Είναι ο εντός έδρας αγώνα για πολλές από τις ομάδες. Το Σίλβερστον έχει πάντοτε μοναδική ατμόσφαιρα χάρη στο παθιασμένο και καλά ενημερωμένο Βρετανικό κοινό.


ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ

 

Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

 

·         Στο Σίλβερστον καθοριστικό ρόλο παίζουν τα πλευρικά φορτία που ασκούνται στις γρήγορες καμπές όπως η Becketts.

·         Καθώς έχουμε κάνει την πιο μαλακή επιλογή ελαστικών στην ιστορία του αγώνα είναι πολύ πιθανό να δούμε πάνω από μια αλλαγή ελαστικών.

·         Ο Βρετανικός καιρός φημίζεται για την αστάθειά του: Είναι πιθανό να δούμε από λιακάδα μέχρι βροχή.

·         Η τραχιά επιφάνεια προσφέρει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, αυτό πιέζει ακόμη περισσότερο τα ελαστικά.

·         Οι ευθείες είναι σχετικά μικρές οπότε αεροδυναμικά τα μονοθέσια έχουν μεγάλες κλίσεις στις αεροτομές.

·         Η πίστα χρησιμοποιείται συνεχώς οπότε η αγωνιστική γραμμή στρώνεται αμέσως με γόμα.

·         Είναι ένας εύκολος αγώνα για μας καθώς η έδρας μας για το μηχανοκίνητο αθλητισμό (Didcot) απέχει μόλις 30 λεπτά.

 


MARIOISOLA–ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Η απόφαση να φέρουμε πιο μαλακά ελαστικά στο Σίλβερστον απ’ ότι είχαμε αρχικώς σχεδιάσει ελήφθη από την Pirelli κατόπιν ομόφωνης συναίνεσης μεταξύ των οδηγών της FIA, των ομάδων και των οργανωτών που εκτίμησαν την προσπάθειά μας να δώσουμε έναν πιο επιθετικό συνδυασμό. Αυτός λογικά θα δημιουργήσει έξτρα πιθανότητες για διαφορετικές στρατηγικές και θα πιέσει τις ομάδες να κάνουν περισσότερες από μια αλλαγές ελαστικών. Προφανώς θα έχουμε μια καλύτερη εικόνα για τη φθορά των ελαστικών όταν θα δοκιμάσουμε εκεί ειδικά για την πολύ μαλακή γόμα που θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά σε αγώνα στο Σίλβερστον. Η βρετανική πίστα είναι μια από τις πιο απαιτητικές για τα ελαστικά, μέσα στη σεζόν. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε λοιπόν πως θα συμπεριφερθεί εκεί ένα από τα πιο μαλακά ελαστικά της γκάμας μας. Πολλά θα εξαρτηθούν από τον καιρό: Στο παρελθόν έχουμε δει ακραίες διακυμάνσεις συνθηκών και θερμοκρασιών».

 

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ;

  • Το πρόγραμμα είναι εξαιρετικά πυκνό με τη δράση να ξεκινά από την Πέμπτη με τις ελεύθερες δοκιμές για τη Formula 2 και τοGP3. Αυτό θα προσθέσει γόμα στο οδόστρωμα για τα ελεύθερα της F1 την Παρασκευή.
  • Ο παγκόσμιος πρωταθλητής NicoRosbergεμφανίστηκε με την MercedesW05 του 2014 στην Αγγλία και το φεστιβάλ ταχύτητας του Γκούντγουντ. Ο ValtteriBottasεπίσης οδήγησε το συγκεκριμένο μονοθέσιο εκεί.
  • Η Pirelli ξεκινά τις δοκιμές για τα ελαστικά του 2018 μετά το Βρετανικό GrandPrix. ΟιForceIndia, Williamsνα δοκιμάσουν στο Σίλβερστον πρωτότυπα ελαστικά χωρίς σήμανση την Τρίτη και την Τετάρτη μετά τον αγώνα.

 

ΣΙΛΒΕΡΣΤΟΝ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ (ΣΛΙΚ)

 

22.5psi (εμπρός) –20.5psi (πίσω)

 

ΟΡΙΟ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΜΠΕΡ

 

-3.25° (εμπρός) | -2.00° (πίσω)

 

ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΟΜΩΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ

 

AΥΣΤΡΑΛΙΑ

a

a

a

 

 

ΚΙΝΑ

 

a

a

a

 

ΜΠΑΧΡΕΙΝ

 

a

a

a

 

ΡΩΣΙΑ

a

a

a

 

 

ΙΣΠΑΝΙΑ

 

 

a

a

a

MΟΝΑΚΟ

a

a

a

 

 

ΚΑΝΑΔΑ

a

a

a

 

 

ΑΖΕΡΜΠΑΙΤΖΑΝ

 

a

a

a

 

ΑΥΣΤΡΙΑ

a

a

a

 

 

ΒΡΕΤΑΝΙΑ

 

a

a

a

 

ΟΥΓΓΑΡΙΑ

 

a

a

a

 

BΕΛΓΙΟ

a

a

a

 

 

IΤΑΛΙΑ

 

a

a

a

 

ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ

a

a

a

 

 

MΑΛΑΙΣΙΑ

 

a

a

a

 

ΙΑΠΩΝΙΑ

 

a

a

a

 

ΗΠΑ

a

a

a

 

 

Από το δελτίο Τύπου