Αντιπροσωπεία του Ολυμπιακού, με επικεφαλής την Γενική Γραμματέα του συνδέσμου, κ. Χριστίνα Τσιλιγκίρη, βρέθηκε τις προηγούμενες ημέρες στις κολυμβητικές εγκαταστάσεις της Όστια, στη Ρώμη της Ιταλίας, στην καθιερωμένη συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Υγρού Στίβου, μαζί με όλες τις ομάδες που μετέχουν στην κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση του Champions League. Αντικείμενο της συνάντησης ήταν τα τηλεοπτικά δικαιώματα αλλά και οι διαδικασίες σχετικά με τις τηλεοπτικές μεταδόσεις των αγώνων, τα νέα δεδομένα που υπάρχουν στα θέματα του marketing, όπως επίσης και στο πως θα μπορέσει να γίνει ακόμα πιο ελκυστικό το προϊόν.

Άπαντες από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία, θέλησαν να συγχαρούν τον Ολυμπιακό, όχι μόνο για τις προτάσεις τις οποίες παρέθεσε στην συγκεκριμένη συνάντηση (μερικές από τις οποίες έγιναν αποδεκτές με ιδιαίτερη θέρμη), αλλά και για τον πρωτοποριακό τρόπο, όπου χρησιμοποιεί τα social media του συλλόγου, κάνοντας τον να είναι πρώτος σε έναν ακόμα τομέα όπως επίσης και για την βελτίωση των social média αλλά και της συνολικής ηλεκτρονικής ταυτότητας της ομοσπονδίας, κάτι στο οποίος ο ολυμπιακος είναι πρωτοπόρος.  

Η Γενική Γραμματέας του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού, Χριστίνα Τσιλιγκίρη, σε δηλώσεις της για το τι ακριβώς ειπώθηκε στο gala της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Υγρού Στίβου, τόνισε:

«Από πλευράς Ολυμπιακού, υπήρξαν συγκεκριμένες προτάσεις για την βελτίωση των social media της LEN, η οποία αξίζει να αναφέρουμε ότι θα χρησιμοποιήσει σαν μοντέλο τον τρόπο διαχείρισης που πραγματοποιεί ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός. Βέβαια πρέπει να τονίσουμε ότι και κατά το παρελθόν, το application της Ομοσπονδίας πραγματοποιήθηκε μετά από εισήγηση του Ολυμπιακού, όπως επίσης και για το live score των αγώνων. Παράλληλα, είμασταν ο πρώτος σύλλογος που μίλησε για τη δημιουργία του Final 6, στο τότε Final 4 στο Βελιγράδι.

Τόσο από τον Αλεξάντερ Σόστα, όσο και από τον πρόεδρο της Len, Μάρκο Μπίρι, έγινε ειδική αναφορά, στο θέμα διαχείρισης των social media, όπως πραγματοποιείται από τον Ολυμπιακό, αλλά αναφέρθηκε και στο ανδρικό πόλο του συλλόγου, όπως και στην εξαιρετική δουλειά που γίνεται στο τμήμα μάρκετινγκ».

Στην ερώτηση για το τι άλλο συζητήθηκε, ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Συζητήθηκαν αρκετά θέματα που αφορούσαν κυρίως το marketing της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας, όπως επίσης έπεσε στο τραπέζι και το θέμα της τηλεοπτικής μετάδοσης των αγώνων, και παράλληλα έγινε μια παρουσίαση από τον εκπρόσωπο της EBU, Φράνκ Σοκάρ, όπου ανακοινώθηκε η αναβάθμιση του προϊόντος. Και πάλι μετά από εισήγηση του Ολυμπιακού, αποφασίστηκε να υπάρχει μια σταθερή ώρα που θα πραγματοποιούνται οι αγώνες, στην οποία ο κόσμος θα ξέρει ότι η συγκεκριμένη ώρα είναι του Champions League, του πόλο, κάτι το οποίο θα ισχύσει από φέτος, με τις ώρες να είναι στις 18:30 και 20:30, σε ώρα Κεντρικής Ευρώπης, όπως επίσης και το ότι οι αγώνες θα πραγματοποιούνται Τετάρτη και Σάββατο.

Παράλληλα, συζητήθηκε η αναβάθμιση του προϊόντος για τους νέους χορηγούς της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας, οι οποίες δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στον «χρωματισμό» του εκάστοτε κολυμβητρίου από τα χρώματα της Len και του Champions League. Από τον Ολυμπιακό, υπήρξε η τοποθέτηση ότι όλα αυτά τα γραφιστικά ζητήματα που στέλνονται απευθείας από την LEN, είναι πολύ μεγάλο κόστος για το εκάστοτε σωματείο, και στο μέλλον θα πρέπει να τα στέλνουν έτοιμα, όπως γίνεται και στο Champions League, του ποδοσφαίρου από την UEFA. Από πλευράς Ολυμπιακού, είναι αρκετά πιο δύσκολο να γίνεται αυτό, καθώς δεν είναι δικό του το κολυμβητήριο, το οποίο είναι πολύ πιο δύσκολο να «ντυθεί» τα ευρωπαϊκά χρώματα, πράγμα που οι άλλες ομάδες το έχουν πολύ πιο εύκολο, μιας και είναι πολύ πιο μεγάλα. Συνεπώς και αυτό είναι ένα επιπλέον κόστος, το οποίο θα πρέπει να διευθετηθεί».

Τέλος, μας ανέφερε και το τι ακριβώς θα συζητηθεί στο επόμενο συνέδριο:

«Τρεις φορές το χρόνο γίνεται το συγκεκριμένο συνέδριο, με το τελευταίο να πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια του Final 8. Πρόθεση της ομοσπονδίας είναι να μεγαλώσει την «οικογένειά της», βάζοντας στο παιχνίδι, περισσότερες ομάδες, από περισσότερες χώρες».