Τι ακριβώς έγινε στο γκραν πρι του Σίλβερστοουν
O οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton κυριάρχησε με την απόδοσή του στο Βρετανικό Grand Prix ισοφαρίζοντας το απόλυτο ρεκόρ νικών στο συγκεκριμένο αγώνα. Ο Hamilton κέρδισε εκκινώντας από την poleμε την πολύ μαλακή γόμα. Δεν έχασε το προβάδισμα ούτε όταν άλλαξε ελαστικά βάζοντας τη μαλακή γόμα. Οι περισσότεροι οδηγοί ακολούθησαν παρόμοια τακτική μιας αλλαγής ελαστικών πηγαίνοντας από την πολύ μαλακή γόμα στη μαλακή γόμα.
Ο άλλος οδηγός της Mercedes, ValtteriBottas αποτέλεσε εξαίρεση ακολουθώντας την αντίθετη στρατηγική. Εκκίνησε με τη μαλακή γόμα, κέρδισε θέσεις στην κατάταξη ενόσω οι προπορευόμενοι άλλαζαν ελαστικά και έβαλε προς το φινάλε την ταχύτερη πολύ μαλακή γόμα κερδίζοντας έτσι ακόμη περισσότερες θέσεις στην πίστα.
Προς το τέλος του αγώνα οι Ferrariείχαν δυο θέματα στο εμπρός αριστερό ελαστικό τόσο του SebastianVettelόσο και τουKimiRaikkonen. Αυτό οδήγησε σ' ένα απογραμμάτιστοπιτ στοπ το Raikkonen, που παραταύτα ανέβηκε στο βάθρο. ΟVettelμετά το έκτακτο πιτ στοπ τερμάτισε τον αγώνα κινούμενος αργά. Εξετάζουμε σε συνεργασία με την ομάδα αυτά τα δυο συμβάντα.
Το Σίλβερστον είναι μια από τις πιο απαιτητικές πίστες της χρονιάς όσον αφορά στα ενεργειακά φορτία που μεταφέρονται διαμέσου των ελαστικών. Στα μονοθέσια ασκούνται πλευρικές δυνάμεις μέχρι 5g. Σίγουρα η πολύ μαλακή γόμα που έκανε ντεμπούτο στο Βρετανικό GrandPrix, ανταποκρίθηκε πολύ καλά σ' αυτές τις προκλήσεις. Για παράδειγμα ο DanielRicciardo της RedBull εκκίνησε 19οςμετά από ποινή που είχε αλλά συμπλήρωσε πολλούς γύρους με την πολύ μαλακή γόμα στην αρχή, προτού τερματίσει τελικά 5ος.
MARIOISOLA -ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
“Το Βρετανικό GrandPrixεπιφύλασσε ένα κεντρί στην ουρά για τους δυο οδηγούς της Ferrari. Ο SebastianVettel και οKimiRaikkonenδυστυχώς είχαν αστοχία ελαστικού λίγο πριν τερματίσουν τη σκληρή προσπάθεια. Ήταν πραγματικά ατυχία και φυσικά διερευνούμε σε συνεργασία με την ομάδα το τι ακριβώς συνέβη. Ο αγώνας είχε φέτος απίστευτο ρυθμό σημειώστε πως ο ταχύτερος γύρος ήταν 5 ολόκληρα δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τον αντίστοιχο περσινό.
ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ
Wehrlein 2m26.338s |
Hamilton 1m30.621s |
Verstappen 1m30.678s |
- |
Raikkonen 1m31.517s |
Bottas 1m30.905s |
- |
Vettel 1m31.872s |
Hamilton 1m32.190s |
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΝΑ ΓΟΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΓΟΜΑ |
ΟΔΗΓΟΣ |
ΓΥΡΟΙ |
MEΣΗ |
Wehrlein |
1 |
ΜΑΛΑΚΗ |
Magnussen |
37 |
ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ |
Ricciardo |
32 |
ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
Ο LewisHamiltonκέρδισε τον αγώνα ακολουθώντας τακτική μιας αλλαγής ελαστικών όπως το περιμέναμε. Σε μεγάλο βαθμό η στρατηγική επηρεάστηκε από το βαθμό φθοράς των πολύ μαλακών ελαστικών. Εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα και έβαλε τη μαλακή στον 25ο γύρο.
ΣΙΛΒΕΡΣΤΟΝ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΙΤ ΣΤΟΠ |
Νο Οδηγός Εκκίνηση Pit 1 Pit 2 Pit 3 |
44 HAM SSu Sn (25) |
77 BOT Su SSn (32) |
7 RAI SSu Sn (24) SSu (49) |
33 VER SSu Sn (19) SSn (49) |
3 RIC SSn Sn (32) |
27 HUL SSu Sn (24) |
5 VET SSu Sn (18) SSu (50) |
31 OCO SSu Sn (20) |
11 PER SSu Sn (23) |
19 MAS Sn SSn (25) |
2 VAN SSu Sn (26) |
20 MAG Sn SSn (37) |
8 GRO SSu Sn (23) SSn (43) |
9 ERI Sn SSn (28) |
26 KVY SSn Sn (1) Su (9) DT SSn (27) |
18 STR Sn SSn (22) SSn (42) |
94 WEH Sn Mn (2) Sn (3) SSn (31) |
14 ALO SSn Sn (20) |
55 SAI SSn |
30 PAL SSn |
M= Μέση S= Μαλακή SS= Πολύ μαλακή n= νέαu= πατημένη
Από το δελτίο Τύπου