Από βροχόπτωση σημαδεύτηκε το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Γερμανίας, με τον Ιορδάνη Σερδερίδη να μην πτοείται, να κάνει σωστή επιλογή ελαστικών και να βρίσκεται στην κορυφή του WRC Trophy. Ο Έλληνας εκπρόσωπός μας στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ είχε ωραία μάχη καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας με το Γάλλο αντίπαλό του, κινήθηκε έξυπνα και βρίσκεται εντός των αρχικών του στόχων.
Ο Σερδερίδης ξεκίνησε επιφυλακτικά την προσπάθειά του, πολύ γρήγορα ανέβασε όμως ρυθμό και σκαρφάλωσε θέσεις στη γενική κατάταξη: «Παρά τις δύσκολες συνθήκες, χρησιμοποιήσαμε το κατάλληλο set up, κάνοντας παράλληλα σωστή επιλογή ελαστικών. Έτσι, ανταπεξήλθαμε με επιτυχία στις γλιστερές συνθήκες του πρώτου σκέλους.», ήταν τα λόγια του Καβαλιώτη οδηγού που πρόσθεσε: «Είχαμε ωραία κόντρα με τον αντίπαλό μας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Στην τελευταία ειδική της ημέρας πιέσαμε και καταφέραμε να περάσουμε στην κορυφή. Αισθάνομαι οτι στο πρώτο σκέλος του Ράλλυ Γερμανίας οδήγησα καλύτερα από κάθε άλλη μου εμφάνιση στο WRC.»
Το δεύτερο σκέλος είναι το πιο δύσκολο του αγώνα, περιλαμβάνοντας 9 ειδικές διαδρομές κυρίως σε στρατιωτικούς δρόμους της Γερμανίας. Σε αυτές συγκαταλέγεται και η περίφημη Panzerplatte, η πιο απαιτητική διαδρομή για τους οδηγούς, μήκους 42 αγωνιστικών χιλιομέτρων: «Το Σάββατο είναι μια δύσκολη ημέρα, ωστόσο είμαστε στην κορυφή και με ανεβασμένη ψυχολογία, θα προσπαθήσουμε να διατηρηθούμε στην κορυφή.», δήλωσε ο Σερδερίδης αναφορικά με τη συνέχεια του αγώνα.
Ένας πλήρως ανανεωμένος κινητήρας diesel 1.6 lt. i-DTEC 120 PS θα πλαισιώσει τη σειρά των κινητήρων του Honda Civic στην Ευρώπη από το Μάρτιο του 2018.
Ένα χρόνο μετά την παρουσίαση της 2ης γενιάς του space Star, η οικογένεια του μοντέλου συμπληρώνεται με τη χρήση ενός 3κύλινρου κινητήρα 1.0lt. με σύστημα Auto Stop & Go (AS&G).