Ντουντούκα
"Διπλό" στην Ελβετία, Θρύλε ολέ, ολέ...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90.1 FM

Κερδίζεις... και όχι μόνο scooter!

Κερδίζεις... και όχι μόνο scooter!
Δευτέρα, 15 Ιανουαρίου 2018 - 15:50

Από τις αρχές της χρονιάς που πέρασε, η αλυσίδα καταστημάτων τεχνικού ελέγχου Mr KTEO προέβη σε 12 κληρώσεις, προσφέροντας ένα scooter 125cc κάθε μήνα και για όλους τους μήνες του 2017.

Για τον Mr KTEO όμως, οι κληρώσεις των 12 scooter δεν ήταν οι μόνες, καθόσον με πλήρη μοτοσυκλετιστική συνείδηση προχώρησε και στην αντίστοιχη ενός κράνους υψηλής αξίας, το οποίο κέρδισε ο κ. Γιώργος Γούλας, απλά περνώντας από τεχνικό έλεγχο τη μοτοσυκλέτα του στο κατάστημα Mr KTEO της Θεσσαλονίκης. Tο ευχάριστο είναι πως το 2018 θα συνεχιστούν οι παροχές δώρων σε όλους τους πελάτες της αλυσίδας, που περιλαμβάνει συνολικά έξη καταστήματα Mr KΤΕΟ σε Αττική και Θεσσαλονίκη. Για περισσότερες πληροφορίες, μείνετε συντονισμένοι με την ιστοσελίδα www.mrkteo.gr και, που ξέρετε, μπορεί να είσαστε και εσείς ένας από τους επόμενους κερδισμένους.

Σε όλα τα κατστήματα του Mr KTEO συνεχίζονται οι μοναδικές παροχές που προσφέρει, όπως η υπηρεσία Pick-up Delivery, που σημαίνει τελείως δωρεάν παραλαβή και παράδοση του Ι.Χ. αυτοκινήτου ή της μοτοσυκλέτας σας εκεί που σας εξυπηρετεί! Και με την πληρωμή του τεχνικού ελέγχου του Ι.Χ. αυτοκινήτου σας με 5€ το μήνα σε 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας, το κέρδος για όλους είναι δεδομένο! Απλά κλείστε ραντεβού για τον τεχνικό έλεγχο του οχήματός σας, ότι κι αν είναι αυτό, τηλεφωνώντας στο 10300 ή επισκεπτόμενοι την ιστοσελίδα www.mrkteo.gr.

Από το δελτίο Τύπου

Διαβάστε επίσης

2018 Honda Civic Type R

2018 Honda Civic Type R

Το νέο Honda Civic Type R έχει κατασκευαστεί εξ αρχής για να προσφέρει την πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία στην κατηγορία hot hatch– στο δρόμο και στην πίστα.

Ρεκόρ πωλήσεων για τη Volvo το 2017

Ρεκόρ πωλήσεων για τη Volvo το 2017

Η Volvo Cars ανακοίνωσε ρεκόρ πωλήσεων το 2017, καθώς οι παγκόσμιες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7,0% σε σύγκριση με το 2016 στα 571.577 αυτοκίνητα, γεγονός που οφείλεται στην ανάπτυξη της μάρκας σε όλες τις αγορές.