Ντουντούκα
Θρύλε των γηπέδων, Ολυμπιακέ!

Κόκκινος διεκδικητής

Κόκκινος διεκδικητής
Κυριακή, 6 Μαΐου 2012 - 23:07

Ολος ο κόσμος που ασχολείται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, περίμενε πώς και πώς την παρουσίαση της νέας Ferrari, που έχει το κωδικό όνομα F2012.

Η σφοδρή χιονόπτωση, είχε σαν αποτέλεσμα τη ματαίωση της επίσημης παρουσίασης στο Μαρανέλο και ως εκ τούτου, αυτή έγινε μέσω του διαδικτύου, προκαλώντας ενθουσιασμό στους απανταχού φίλους της ομάδας. Η F2012 παρουσιάστηκε το... 2012, εξ ου και ο αριθμός δίπλα στο γράμμα F και αποτελεί το 58ο μοντέλο του Ιταλού κατασκευαστή, στην προσπάθειά του να φτάσει στον τίτλο. Το project έχει τον αριθμό 663 και με λίγα λόγια, η νέα Ferrari μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τις νέες Red Bull και McLaren, αφού εδώ και μερικά χρόνια, δείχνει να μειώνει την απόσταση του ανταγωνισμού, χωρίς να την προλαβαίνει, πάντως.

Το ύψος του μπροστινού μέρους του αυτοκινήτου συνάδει με τους κανονισμούς της ομοσπονδίας, όπως επίσης οι απολήξεις των εξατμίσεων, αλλά και η χαρτογράφηση του νέου κινητήρα. Επίσης, το αυτοκίνητο έχει καινούργια ανάρτηση, νέο αεροδυναμικό πακέτο και όλα αυτά συνεπάγονται στο γεγονός πως όλα θα λειτουργήσουν άψογα από τη στιγμή που έχει χαμηλώσει ακόμα περισσότερο το κέντρο βάρους του μονοθεσίου. Το πίσω μέρος της νέας F2012 είναι πιο στενό, ενώ υπάρχει φυσικά και νέο κιβώτιο ταχυτήτων (7+όπισθεν), κάτι που δείχνει σε μεγάλο βαθμό πως το περσινό μοντέλο, όπως κάθε νέα χρονιά, δεν έχει καμία σχέση με το καινούργιο. Για τόσο μεγάλη εξέλιξη μιλάμε και αυτό φανερώνεται αν τοποθετηθούν δίπλα δίπλα το μονοθέσιο του 2011 της Ferrari με το φετινό.

Η διαφορά θα είναι χαώδης και να είστε σίγουροι για αυτό. Δεν αποκλείεται, μάλιστα, να έγκειται στα περίπου δύο δευτερόλεπτα, γεγονός που δείχνει πως το περσινό αυτοκίνητο, αποτελεί απλά ένα βήμα ή οδηγό για το φετινό και τίποτα παραπάνω.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Βάρος (με οδηγό)
: 640kg
Τύπος: 056
Χωρητικότητα: 2398cm3
Κύλινδροι: 8
Βαλβίδες: 32
Βάρος (κινητήρα): >95kg

ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ

Η πίσω πτέρυγα, που συνοδεύεται με το DRS, για να γίνονται περισσότερα προσπεράσματα, θα ελέγχεται υδραυλικά, ενώ στα θέματα της αεροδυναμικής, ο Πατ Φράι, ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, θα έχει πολλή δουλειά, καθώς θα αλλάξει σε μεγάλο βαθμό το μονοθέσιο έως το πρώτο test της νέας σεζόν. Ούτως ή άλλως, κάτι τέτοιο είναι αναγκαίο κακό, προκειμένου να συνάδει η F2012 στους νέους κανονισμούς και να μην υπάρξει κάποια αναπάντεχη τιμωρία. Ακόμα μία ανανέωση έχει γίνει στον τομέα του KERS, γεγονός που έχει επηρεάσει το αυτοκίνητο στην απόδοσή του και αυτό φυσικά, θετικά. Και εκεί έχει υπάρξει μείωση του βάρους για ευνόητους λόγους.

ΠΟΛΛΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ

Οταν κατασκευάζεται ένα αυτοκίνητο, εντυπωσιασμός επικρατεί στον αριθμό των εξαρτημάτων που συνδυάστηκαν ένα-ένα για να παρουσιαστεί το οποιοδήποτε αριστούργημα. Ως εκ τούτου, η F2012 αποτελείται από 6.000 εξαρτήματα και όλα αυτά μαζί, κάνουν την κόκκινη ομάδα, να αισιοδοξεί για το καλύτερο δυνατό, με πρώτο μέλημα πάντα, την ασφάλεια στις πίστες. Επίσης, η εταιρεία λιπαντικών Shell, με την οποία συνεργάζεται η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, θα προσφέρει στον συνεργάτη της, νέα βελτιωμένα προϊόντα, για τη μέγιστη ζωή του κινητήρα και τη χαμηλή κατανάλωσή του. Οπως βλέπουμε, χαμηλή κατανάλωση δεν ζητάμε μόνο εμείς, αλλά και οι αγωνιζόμενοι.

ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΔΟΚΙΜΕΣ

Πιο ασφαλή συμπεράσματα για τη νέα F2012 θα βγουν στα τρία προγράμματα δοκιμών που θα γίνουν πριν την έναρξη του πρωταθλήματος σε Χερέθ και Βαρκελώνη. Ο αριθμός δοκιμών των ημερών μειώθηκε από 15 σε 12, άρα ό,τι γίνει εκεί, θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό πώς θα παρουσιαστεί η νέα Ferrari στις πίστες. Η αεροδυναμική, όπως προαναφέρθηκε, θα αλλάξει τον τρόπο χειρισμού του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια της σεζόν, ενώ θα δοθεί μεγάλη σημασία φυσικά στον εγκλιματισμό του μονοθεσίου με τα ελαστικά της Pirelli. Ακόμα ένας σπουδαίος παράγοντας που θα παίξει μεγάλο ρόλο στην απόδοση της F2012, καθώς διαφορετικά συμπεριφέρεται η ΜΡ4-27 για παράδειγμα και αλλιώς η Ferrari.

Μικρά-μικρά

- Η ματαίωση της επίσημης παρουσίασης, σημαίνει πως αναβάλλεται και το shakedown στην πίστα του Φιοράνο, ιδιόκτητη πίστα της ομάδας.

- Δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο αν το αυτοκίνητο συμπληρώσει μερικά χιλιόμετρα έως το πρώτο test δοκιμών στη Χερέθ, την επόμενη εβδομάδα.

- Την τρίτη του σεζόν στην ομάδα θα διανύσει ο Φερνάντο Αλόνσο, που εμφανίστηκε αισιόδοξος και την έβδομη ο Φελίπε Μάσα. Αμφότεροι, την περασμένη εβδομάδα προπονήθηκαν στο Λανζαρότε, νησί των Κανάριων Νήσων.

- Ο τελευταίος τίτλος οδηγών για τη Scuderia ήταν το 2007 με τον Κίμι Ραϊκόνεν και ο τελευταίος στους κατασκευαστές το 2008. Η νέα F2012 «φορούσε» κατά την παρουσίαση τις παλαιές πτέρυγες. Ακόμα μια απόδειξη λοιπόν για το πώς θα παρουσιαστεί το νέο μονοθέσιο στην έναρξη του πρωταθλήματος.

Διαβάστε επίσης

Με 55 συμμετοχές!

Με 55 συμμετοχές!

Όλοι οι διεκδικητές του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ δίνουν το παρών στο Ράλλυ Ακρόπολις 2012!