Ηλεκτρικό turbo στο Subaru
Το πρόγραμμα "Motion V" της Subaru που έχει ξεκινήσει εδώ και περίπου έναν χρόνο, είναι ένα πρόγραμμα στο οποίοι οι υπεύθυνοι της Subaru κάθισαν σε ένα τραπέζι και μελέτησαν προσεκτικά τις επόμενες κινήσεις τους έως το 2015. Ολα ξεκίνησαν με το Subaru BRZ STi και το Forrester, συνεχίστηκε με το Exiga minivan, αλλά και το ολοκαίνουργιο WRX, που θα βασίζεται στο πάτωμα του του Impreza, ένα νέο sport wagon για το 2014 και το νέο Legacy το 2015.
Στα της τεχνολογίας, θα χρησιμοποιηθεί ένας άμεσος ψεκασμός στον τροφοδοτούμενο με turbo κινητήρα έως το τέλος της χρονιάς, αλλά η Subaru δεν σταματά εκεί, καθώς έχει ένα πλάνο με τρία σκέλη και αφορά άμεσο ψεκασμό στο 2λιτρο 4κύλινδρο boxer κινητήρα, υιοθετώντας τη μονάδα της Toyota (DS-4), άμεσο ψεκασμό για τον 2λιτρο FA20, όπως επίσης νέο 4κύλινδρο κινητήρα για την επόμενη γενιά του WRX. Δεν έχει αποφασιστεί ακόμα ποια θα είναι η χωρητικότητα του κινητήρα, αλλά λέγεται πως 2λιτρος του BRZ, θα μετατραπεί σε 1.600άρη, turbo.
Εδώ λοιπόν, αρχίζει ένα νέο κεφάλαιο, καθώς διαφορετική κινητήρια μονάδα θα έχει το WRX. Το αυτοκίνητο θα έχει τρεις πόρτες και ο turbo κινητήρας θα είναι κατά κάποιον τρόπο ηλεκτρικός. Θα αποκτάται ενέργεια από τα καυσαέρια της εξάτμισης και θα τροφοδοτεί με την κατάλληλη ηλεκτρική ενέργεια το όχημα. Οι Toyota, Nissan και Mazda έχουν ενασχοληθεί με το ηλεκτρικό turbo, αλλά φαίνεται πως η Subaru θα είναι η πρώτη που θα το φτάσει στην παραγωγή και ένα από τα αυτοκίνητα που θα το έχουν, θα είναι το νέο WRX, όπως αυτό της φωτογραφίας.
Τέλος, δεν έχει αποφασιστεί αν η ιαπωνική εταιρεία θα επιστρέψει στο WRC, αλλά μερικές απόπειρες σε διάφορα ράλι και αγώνες, είναι βέβαιο πως θα φιλοξενήσουν το αυτοκίνητο.