Ντουντούκα
Θρύλε των γηπέδων, Ολυμπιακέ!

Στη Γενεύη το Β-ΜΑΧ

Στη Γενεύη το Β-ΜΑΧ
Δευτέρα, 7 Μαΐου 2012 - 04:58

Ένα σχεδόν χρόνο μετά την παρουσίασή του ως πρωτότυπο, στον ίδιο ακριβώς τόπο, στη Γενεύη, η Ford θα παρουσιάσει το νέο B-MAX, που όπως κάλλιστα μπορεί κάποιος να καταλάβει από την ονομασία του οχήματος, θα προσφέρει πάρα πολύ χώρο στους επιβάτες.

Στη δημοσιότητα έχουν βγει οι πρώτες φωτογραφίες του αυτοκινήτου και στόχο έχει να πρωταγωνιστήσει στη Γενεύη, αφού πρωτίστως, τοποθετεί νέα στάνταρ με τον άψογο σχεδιασμό του, αλλά και με τις τεχνολογικές του καινοτομίες. Θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά αργότερα του τρέχοντος έτους, αλλά οι πρώτες εντυπώσεις, ίσως θα έπρεπε να κάνουν τη Ford να το παρουσιάσει νωρίτερα, αν και εδώ κολλάει αυτό που λέμε, το καλό πράγμα αργεί να γίνει.

Αυτό που μπορεί να βρει ο αγοραστής στο Β-ΜΑΧ, είναι το νέο και εντυπωσιακό στιλ και η σχεδίαση, κάτι το οποίο υπάρχει μόνο στα μεγάλα αυτοκίνητα. Πρόκειται για ένα όχημα, το οποίο ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες του αγοραστικού κοινού, που ζητά πολλά περισσότερα πλέον, από τα μικρότερα... Όσον αφορά στο άνοιγμα των πορτών, ναι μεν οι μπροστινές ανοίγουν όπως των περισσότερων αυτοκινήτων, οι πίσω, πάντως, ακολουθούν διαφορετική... τακτική, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο, ακόμα πιο εύκολη πρόσβαση και μεγαλύτερο χώρο στους επιβάτες.

Δεν υπάρχει δηλαδή η κλασική κολόνα που χωρίζει τις μπροστινές από τις πίσω θέσεις, παρά αυτή υπάρχει στις πόρτες του οχήματος. Με λίγα λόγια και να για μην γινόμαστε κουραστικοί, είναι συρόμενες. Τα υλικά είναι πρώτης ποιότητας και χάρη στην αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, οι αποσκευές που μπορούν να τοποθετηθούν στο αυτοκίνητο, σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να πονοκεφαλιάσουν τους επιβαίνοντες. Κάθε άλλο, μάλιστα.

Έχουν τη δυνατότητα να τοποθετούν, μεταφορικά, ό,τι θέλουν. Σχετικά με τον κινητήρα, αυτός θα είναι 1.000άρης σε εκδόσεις των 100 και 125 ίππων, ισχυρότατος, χάρη στο σύστημα EcoBoost. Δεν αποκλείεται, να δούμε και κινητήρες πετρελαίου 1.4 και 1.6 λίτρου, χρήσιμοι πλέον στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας, αφού έχει επιτραπεί η... είσοδος αυτών των καινοτόμων μονάδων.

*Το νέο Ford Fusion του 2013 αποκαλύφτηκε πρόσφατα στο διαδίκτυο και θα πωλείται ως Mondeo στην Ευρώπη. Αυτοί που είδαν στο Σαλόνι του Ντιτρόιτ το Fusion/Mondeo sedan, θεωρούν πως το station wagon θα είναι σε θέση να αγοραστεί από πάρα πολύ κόσμο, καθώς πρόκειται για ένα πανέμορφο αυτοκίνητο.

ΕΠΤΑ ΟΙ… ΓΕΝΙΕΣ

Δεν είναι ένα, ούτε δύο, αλλά επτά. Εξ ου και το νέο Golf Mk7, έβδομης γενιάς, ενός μοντέλου το οποίο ξεκίνησε την... επίθεσή του στον χώρο της αυτοκίνησης το 1974. Θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στο Παρίσι και οι αλλαγές θα είναι περισσότερο εξωτερικές, παρά εσωτερικές και αναφερόμαστε στην εμφάνιση και όχι στους κινητήρες, οι οποίοι θα έχουν απόδοση έως 300 ίππων. Τα γνωστά κιβώτια ταχυτήτων DSG δεν θα λείπουν σε καμία περίπτωση, ενώ λέγεται, μάλιστα, πως ενδέχεται να παρουσιαστεί και 3κύλινδρος κινητήρας, που θα εφοδιάζεται με turbo, προκειμένου να εξοικονομείται καύσιμο, αλλά και να υπάρχει παράλληλα η κατάλληλη ιπποδύναμη.

FACELIFT STO SMART…

Τον Μάρτιο στη Γενεύη παρουσιάζεται και από τον Απρίλιο θα αρχίσει να πωλείται. Ο λόγος για το νέο Smart Fortwo Facelift II. Θα έχει νέο καπό που θα φτάνει έως τη γρίλια, αλλά και πίσω προφυλακτήρα, που θα συνδυάζεται με διαχύτη. Διπλές απολήξεις, νέοι προβολείς ομίχλης και πολλά άλλα, είναι μερικά από τα οποία κάνουν το νέο Smart ακόμα πιο ελκυστικό στον αγοραστή. Θα είναι διαθέσιμο στις πέντε γνωστές εκδόσεις (Pure, Pulse, Passion, Brabus και Brabus Xclusive), με την ιπποδύναμη να ξεκινά από τα 61 άλογα και να φτάνει στα 102. Ο ντιζελοκινητήρας θα αποδίδει 54 ίππους και θα είναι… τουρμπάτος.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ 500L

Εκτός των άλλων, στη Γενεύη θα παρουσιαστεί και το νέο Fiat 500L, το οποίο, Όπως υποδηλώνει το τελευταίο γράμμα, δίπλα από τον αριθμό, θα είναι για... large τύπους. Όχι δεν μιλάμε ούτε για ευτραφείς ούτε για πλούσιους, αλλά για αυτούς που θέλουν να έχουν ένα μεγάλο αυτοκίνητο. Και όντως το 500L είναι. Έχει αίσθηση SUV και χαρακτηριστικά MPV. Το μήκος του αγγίζει τα 4.14μ, το πλάτος το 1.78μ. και το ύψος το 1.66μ. Στην αγορά θα βγει το φθινόπωρο με δύο βενζινοκινητήρες, έναν Twinair και άλλον έναν 1.4 λίτρου. Όσον αφορά στον ντίζελ, θα υπάρξει ένας 1.3 Μultijet II.

Διαβάστε επίσης

Σε 118... αντίτυπα!

Σε 118... αντίτυπα!

Η Kosmocar - Volkswagen θέλει να τιμήσει τις αγωνιστικές επιτυχίες του Scirocco GT24.

Μάχη δύο... γνωστών

Μάχη δύο... γνωστών

Με τον παλιό του "ομόσταβλο" θα μονομαχήσει για τη νίκη στη Σουηδία ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα με Ford.