Ντουντούκα
Θρύλε των γηπέδων, Ολυμπιακέ!

Volvo και Avicii

Volvo και Avicii
Παρασκευή, 1 Μαΐου 2015 - 17:30

Η VolvoCars και ο διάσημος Σουηδός DJ και Παραγωγός Avicii(διαβάζεται: Αβίτσι) ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μία δημιουργική συνεργασία με στόχο να προβάλλουν τις κοινές σουηδικές τους ρίζες. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας τους, μία νέα ηχογράφηση ενός κλασσικού κομματιού με συμβολικό τίτλο μαζί με το σχετικό video, θα κάνουν πρεμιέρα στις 8 Μαΐου. Η συνεργασία Volvoκαι Aviciiθα αποτελέσει τη βάση μιας παγκόσμιας καμπάνιας του σουηδικής μάρκας, με τίτλο “ANewBeginning” και αφορμή το λανσάρισμα του Νέου XC90.

Ο Avicii, 26 ετών, γεννήθηκε στη Στοκχόλμη, και γνωρίζει τεράστια επιτυχία στον κόσμο της μουσικής τα τελευταία χρόνια. Θεωρείται ένας από τους κορυφαίους DJ, remixer και παραγωγούς δίσκων στον κόσμο.

«Η VolvoCars βρίσκεται σε άνθηση, όπως ακριβώς και ο Avicii, με ένα παγκόσμιο κοινό που αυξάνεται συνεχώς. Σκεφτήκαμε ότι δεν θα υπήρχε καλύτερος τρόπος να γιορτάσουμε την κοινή κληρονομιά μας και το πάθος μας για ζωή, από τη συνεργασία μας για να δημιουργήσουμε κάτι εξαιρετικό που θα αντανακλά ποιοι είμαστε και τι είναι σημαντικό για μας», είπε ο Αλαίν Βισσέρ (AlainVisser), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Marketing, Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών της VolvoCars.

Για τη συνεργασία τους, Volvo και Aviciiεπέλεξαν το τραγούδι FeelingGood, σε ελεύθερη μετάφραση «Νιώθοντας Ωραία», ένα κλασσικό κομμάτι που ηχογράφησε η Νίνα Σιμόν (NinaSimone) πριν από 50 χρόνια και το οποίο παίρνει νέα πνοή με την παραγωγή του Avicii, με την προσθήκη νέων φωνητικών και συναρπαστικού ρυθμού. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει το χαρακτηριστικό μουσικό άκουσμα που έχει γίνει σήμα κατατεθέν του Aviciiκαι που ενθουσιάζει εκατομμύρια οπαδούς του σε κλαμπ και φεστιβάλ ανά τον κόσμο.

«Πάντα μου άρεσε αυτό το τραγούδι, είμαι μεγάλος θαυμαστής της Νίνα Σιμόν, της Έττα Τζέιμς (EttaJames) και αυτού του είδους της μουσικής. Είναι ένα από τα καλύτερα τραγούδια που γράφτηκαν ποτέ. Για μένα είναι διαχρονικό. Όταν έμαθα ότι αυτό ήταν το τραγούδι που ήθελε η VolvoCars στην καμπάνια της, ενθουσιάστηκα κυριολεκτικά! Αυτό που δημιούργησα θεωρώ ότι είναι πραγματικά κάτι ξεχωριστό, παραμένει όμως πάντα πιστό στο γνήσιο», είπε ο Avicii.

Το video του FeelingGood γυρίστηκε στη Στοκχόλμη και σε τοποθεσίες οικείες για τον Avicii, όπως το Όστερλεν (Osterlen) της Σουηδίας, όπου ο ίδιος περνούσε τα καλοκαίρια του με την οικογένειά του. Ο Avicii με την ομάδα του συμμετείχαν δημιουργικά στο video και το σενάριό του μαζί με τη Volvo.

Η Volvo έχει κερδίσει την παγκόσμια φήμη της για την ασφάλεια, την προστασία του περιβάλλοντος και την ποιότητα που προσφέρει, από την ίδρυση της εταιρείας, το 1927. Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία ξεκίνησε έναν σημαντικό επαναλανσάρισμα της μάρκας, με βάση αυτές τις σημαντικές αξίες. Το αποτέλεσμα είναι μια σύγχρονη και πολύ φρέσκια ματιά σε όλα όσα μπορεί να προσφέρει ένας κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων στους πελάτες του, δηλαδή μια μοναδικά προσωποποιημένη εμπειρία που ενεργά βελτιώνει αλλά και προστατεύει τη ζωή τους.

«Καθώς με το Νέο XC90 ξεκινάμε το πιο συναρπαστικό πρόγραμμα νέων μοντέλων στην ιστορία της Volvo, σκεφτήκαμε ότι θα ήταν η ιδανική στιγμή να παρουσιάσουμε μια διαφημιστική καμπάνια εστιασμένη στην ουσία και τη μοναδικότητα της μάρκας μας. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στη νέα μας στρατηγική marketing “VolvoWaytoMarket”, την οποία ανακοινώσαμε πρόσφατα. Αυτός είναι ο λόγος που επιλέξαμε και αυτό το μότο για την καμπάνια μας, “ANewBeginning”. Γιορτάζουμε τόσο αυτό που είμαστε όσο και αυτό που φιλοδοξούμε να γίνουμε. Να δίνουμε στους ανθρώπους την ευκαιρία να απολαμβάνουν καλύτερα και στο μέγιστο βαθμό τη ζωή τους», πρόσθεσε ο Αλαίν Βισσέρ.

Από το δελτίο Τύπου

Διαβάστε επίσης

Η Volvo Car Hellas χορηγός

Η Volvo Car Hellas χορηγός

Για μία ακόμη χρονιά, τέταρτη στη σειρά, η Volvo Car Hellas ήταν χορηγός των Χρυσών Σκούφων.

Πέρασαν 21 χρόνια

Πέρασαν 21 χρόνια

Σαν σήμερα την Πρωτομαγιά του 1994 έφυγε από τη ζωή ο μεγάλος Βραζιλιάνος, Άιρτον Σένα.