Ντουντούκα
Θρύλε των γηπέδων, Ολυμπιακέ!

OT Forum: Η αλλαγή του τρόπου προσέγγισης πελατών από τις τράπεζες

OT Forum: Η αλλαγή του τρόπου προσέγγισης πελατών από τις τράπεζες
Τρίτη, 29 Μαρτίου 2022 - 16:45

Σε κέντρα κάλυψης …αναγκών μετατρέπονται οι τράπεζες, στο πλαίσιο της στρατηγικής τους για την ενίσχυση των εσόδων και της κερδοφορίας τους, στο πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον που διαμορφώνει η επιταχυνόμενη μετά το ξέσπασμα της πανδημίας μετάβαση, στη νέα ψηφιακή εποχή.

Στόχος των τραπεζικών διοικήσεων είναι ο κλάδος να μην αποτελεί ένα κλειστό οικοσύστημα, αλλά να χρησιμοποιήσει το εύρος της πελατείας του για τη δημιουργία συνεργασιών που θα δίνουν συνολικά πακέτα λύσεων, τραπεζικών και μη.

Η επίτευξή του περνά, μεταξύ άλλων, μέσα από την αλλαγή του τρόπου προσέγγισης των πελατών, αλλά και τη σύναψη νέων στρατηγικών συνεργασιών με τρίτες εταιρείες ενός και εκτός χρηματοπιστωτικού τομέα.

Αυτό θα επιτρέψει στις τράπεζες αντί να προωθούν τα προϊόντα τους με παραδοσιακούς όρους μάρκετινγκ, να εστιάζονται στις ανάγκες νοικοκυριών και επιχειρήσεων.

Για παράδειγμα, αντί ο ενδιαφερόμενος να ζητά στεγαστικό δάνειο, θα λέει στον τραπεζικό του σύμβουλο «θέλω να αποκτήσω νέα κατοικία». Κι η τράπεζα θα είναι εκεί για να τον ικανοποιήσει από την αρχή έως το τέλος.

Στην προκειμένη περίπτωση, τα πιστωτικά ιδρύματα σε συνεργασία με μεσίτες και εταιρείες ακινήτων θα βρίσκουν μία σειρά από επιλογές στην κτηματαγορά, που από τη μία πλευρά θα ανταποκρίνονται στα θέλω του υποψήφιου δανειολήπτη και από την άλλη θα μπορούν να χρηματοδοτηθούν, βάση του πιστοληπτικού του προφίλ. Κάτι αντίστοιχο μπορεί να γίνει και με την αγορά αυτοκινήτου.

Η λογική αυτή έχει εφαρμογή και στις υπηρεσίες προς επιχειρήσεις, μέσω της δημιουργίας οικοσυστημάτων υπηρεσιών, που θα εμπλουτίζονται συνεχώς. Με τον τρόπο αυτό, οι τράπεζες βοηθούν τους πελάτες τους και ειδικά τους μικρομεσαίους, να εκσυγχρονιστούν, να οργανωθούν καλύτερα, να ψηφιοποιηθούν και να γίνουν πιο πράσινοι.

Παραδείγματα
Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η μετάβαση στο cloud, η μηχανογράφηση των λογιστηρίων, η δημιουργία e-shop και το digital marketing για την προώθηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων.

Όλοι λοιπόν είναι κερδισμένοι. Από τη μία πλευρά οι τράπεζες που λαμβάνουν προμήθειες από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και από την άλλη οι πελάτες τους που ικανοποιούν τις εκάστοτε ανάγκες τους με καλύτερες τιμές.

Το ίδιο ισχύει και για τα αναπτυξιακά προγράμματα, όπως οι δράσεις του Ταμείου Ανάκαμψης και του ΕΣΠΑ. Οι τράπεζες παρουσιάζουν στους πελάτες τους όλες τις επιλογές και στη συνέχεια η υλοποίησή τους γίνεται από εξειδικευμένους συνεργάτες.

Έτσι, στηρίζεται τόσο ο σχεδιασμός επενδυτικών δράσεων, όσο και η εξασφάλιση των αναγκαίων για την υλοποίησή τους πόρων.

Σημείωση:

«Ο Κόσμος που Αλλάζει»:

Oι τεκτονικές αλλαγές που συντελούνται στις μέρες μας στο επίκεντρο του πρώτου OT FORUM του Οικονομικού Ταχυδρόμου.

Στις 29-30 Μαρτίου στο Παλαιό Χρηματιστήριο (Σοφοκλέους 10)

Πηγή: ot.gr

Διαβάστε επίσης