Ντουντούκα
Θρύλε των γηπέδων, Ολυμπιακέ!

Για να πάρεις, πρέπει να δώσεις

Για να πάρεις, πρέπει να δώσεις
Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2018 - 14:15
Αρθρογράφος: Σπύρος Γρομητσάρης
ΣΠΥΡΟΣ ΓΡΟΜΗΤΣΑΡΗΣ

Ο Ολυμπιακός δεν είναι πρωταθλητής για πρώτη φορά έπειτα από 7 σερί χρόνια. Ο Ολυμπιακός θα συμμετάσχει στα προκριματικά του Γιουρόπα Λιγκ, όχι του Τσάμπιονς Λιγκ. Κι όμως, ο ίδιος αυτός οργανισμός παραμένει εκείνος στον οποίο απλώνουν την ποδοσφαιρική... πραμάτεια τους (σ.σ.: μεταφορικά, μην παρεξηγηθούμε) οι κορυφαίοι ξένοι και Ελληνες μάνατζερ. Τυχαίο; Προφανώς όχι.

Η ομάδα του Πειραιά είναι το κορυφαίο αθλητικό brand αυτής της χώρας. Αποτελεί τη μεγαλύτερη και πιο λαμπερή... βιτρίνα. Μαγαζί-γωνία είναι για όλους όσοι θέλουν να γίνουν γνωστοί και να αναδείξουν το ταλέντο τους. Κι αυτό δεν αφορά μόνο τους ποδοσφαιριστές αλλά ακόμα και τους προπονητές. Είδαμε την... κατάληξη τεχνικών όπως ο Βαλβέρδε, ο Ζαρντίμ, ο Σίλβα, ακόμα και ο Μίτσελ.

Να είμαστε σίγουροι ότι αυτό θα συνεχιστεί. Μόνο που στο μεγάλο λιμάνι, πια, έχουν διαφοροποιήσει / αυστηροποιήσει τα δικά τους κριτήρια. Οσοι έρχονται θα έρχονται και θα είναι αφοσιωμένοι και δεν θα έχουν, πριν καν έρθουν, το μυαλό στο ενδεχόμενο επόμενο βήμα.

Για να πάρεις, πρέπει να δώσεις κι εσύ. Αμφίδρομη είναι η σχέση, ή τουλάχιστον έτσι πρέπει να είναι. Οσοι δεν το έχουν καταλάβει ή δεν το αποδέχονται, πολύ απλά, θα πρέπει να... δέσουν σ' άλλο λιμάνι, όχι του Πειραιά.

Διαβάστε επίσης

Στόπερ ή... 5άρι;

Στόπερ ή... 5άρι;

Σκόρπιες σκέψεις με αφορμή το θέμα του κεντρικού αμυντικού και την εξέλιξη του... είδους.

As Greek as it gets

As Greek as it gets

Σε ποιούς και πόσους Έλληνες στηρίχθηκε από το 2010 μέχρι σήμερα ο Ολυμπιακός; Γράφει ο Σπύρος Γρομητσάρης.