Ντουντούκα
Θρύλε των γηπέδων, Ολυμπιακέ!

Ο Θρύλος έγινε global

Ο Θρύλος έγινε global
Τρίτη, 4 Αυγούστου 2020 - 09:56
Αρθρογράφος: Σπύρος Γρομητσάρης
ΣΠΥΡΟΣ ΓΡΟΜΗΤΣΑΡΗΣ

Πριν από περίπου δύο δεκαετίες ο στόχος που έθεταν οι περισσότεροι Ολυμπιακοί, στόχος που αν δεν κάνω λάθος είχε τεθεί και δημόσια από την τότε διοίκηση, ήταν να γίνει ο Ολυμπιακός, μια Πόρτο. Κάποια στιγμή αυτό βίωσε και μια παραλλαγή, να γίνει μια Λιόν. Πλέον, το 2020, καταλαβαίνεις ότι ο Ολυμπιακός, σε σημαντικό βαθμό, έγινε και Πόρτο και Λιόν αλλά, το κυριότερο, έγινε Olympiacos.

Ο Ολυμπιακός γεννήθηκε στον Πειραιά αλλά, πια, δεν είναι μόνο ελληνική ομάδα. Ούτε καν μόνο πανευρωπαϊκή. Είναι ένα παγκόσμιο brand. Το πρόσφατο αφιέρωμα του κινεζικού πρακτορείου, Xinhua, το επιβεβαιώνει. Να θυμίσω ότι προ 3-4 ετών είχε φιλοξενήσει ανάλογο κείμενο-αφιέρωμα (σ.σ.: με αφορμή τις δράσεις με τους πρόσφυγες) και το Νο1 παγκοσμίως ποδοσφαιρικό σάιτ, το goal.com.

Ο Ολυμπιακός... έσπασε τα σύνορα. Έχει διεθνές διαβατήριο. Το εκπληκτικό είναι ότι κατάφερε όχι μόνο να τα πηγαίνει περίφημα στο ποδοσφαιρικό σκέλος κάνοντας ό,τι η Πόρτο, η Λιόν και άλλες ομάδες που κινήθηκαν έξυπνα, τότε μπροστά από την εποχή τους. Κατάφερε να κάνει αυτά και άλλα, εντελώς δικά του. Έγινε σημαντικό μέλος του παγκόσμιου ποδοσφαιρικού market. Κινήθηκε και out of the box με δεδομένη την τεράστια φιλανθρωπική του δράση.

Ελάχιστα brand, οποιασδήποτε κατηγορίας όχι μόνο αθλητικά, καταφέρνουν να πρωταγωνιστούν σε όλους τους τομείς. Ο Ολυμπιακός μένει στον... αφρό σε όλα. Και αν αναλογιστούμε σε τι σκληρές εποχές συμβαίνει αυτό, είναι να τσιμπιέσαι. Για να μην το κουράσω ο Ολυμπιακός μετά το 2000 και κυρίως μετά το 2010 έχει γίνει ό,τι ονειρεύτηκε ο πιο απαιτητικός οπαδός του κι ακόμα περισσότερα. Έχουμε Αύγουστο και είναι ακόμα στην Ευρώπη ενώ το κινεζικό πρακτορείο του κάνει αφιέρωμα, αν αυτά δεν είναι αποδεικτικά, τότε ποιά είναι;

Διαβάστε επίσης

Ολυμπιακός είσαι...

Ολυμπιακός είσαι...

Εύκολο για τους ερυθρόλευκους δεν ήταν τίποτα και ποτέ. Γράφει ο Σπύρος Γρομητσάρης.