Ντουντούκα
Θρύλε των γηπέδων, Ολυμπιακέ!

Το brand name «Ολυμπιακός», ο κόσμος του και τα παραδείγματα με τα ευρωπαϊκά Final 4!

Το brand name «Ολυμπιακός», ο κόσμος του και τα παραδείγματα με τα ευρωπαϊκά Final 4!
Τετάρτη, 8 Ιουνίου 2022 - 12:03

Ολυμπιακός. Ένας σύλλογος φαινόμενο. Από τους κορυφαίους πολυαθλητικούς στην Ευρώπη. Τα τμήματα του διακρίνονται κάθε χρόνο στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις και όταν πολύ συχνά δίνουν το παρών στα Final 4, ανεξάρτητα από το που καταλήγει ο τίτλος, υπάρχει μια σταθερά που αποτελεί πάντα σημείο αναφοράς για τους διοργανωτές, για όλους όσους συμμετέχουν.

Αυτό το σημείο αναφοράς δεν είναι άλλο από τον κόσμο του.

Οι οπαδοί του Θρύλου δίνουν πάντα δυναμικό παρών στηρίζοντας τα ερυθρόλευκα τμήματα στη μάχη της διεκδίκησης κάθε ευρωπαϊκού τίτλου. Παράλληλα δίνουν και έντονο χρώμα στην εκάστοτε διοργάνωση. Είναι τέτοιο το brand name του συλλόγου, είναι τόσο μεγάλη η δυναμική του που η συμμετοχή του Ολυμπιακού σε κάθε Final 4 (και τελική φάση ευρωπαϊκής διοργάνωσης), εγγυάται την επιτυχία της.

Τα παραδείγματα πολλά με πιο πρόσφατα φυσικά τη φετινή σεζόν. Οι οπαδοί του Θρύλου έβαψαν κόκκινο το Βελιγράδι για το Final 4 της Ευρωλίγκας. Πάνω από 12.000 Ολυμπιακοί με την εντυπωσιακή τους παρουσία αποτέλεσαν αντικείμενο θαυμασμού και συζητήσεων, δίνοντας χρώμα στη διοργάνωση.

Αυτό φυσικά δεν ήταν το μοναδικό ευρωπαϊκό Final 4 το οποίο είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά οι οπαδοί του Ολυμπιακού αφού είχε προηγηθεί το Final 4 της Ευρωλίγκας στο πολο γυναικών. Και εδώ στο Παπαστράτειο, το οποίο γέμισε και τις δυο ημέρες των αγώνων, η ερυθρόλευκη κερκίδα κέρδισε τις εντυπώσεις.

Οι μάχες του Ολυμπιακού σε Ελλάδα και Ευρώπη με live streaming 21+ και ενισχυμένες αποδόσεις | Ρυθμιστής: ΕΕΕΠ | Κίνδυνος Εθισμού & Απώλειας Περιουσίας | ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | Παίξε Υπεύθυνα.

Υπήρξε όμως και μια ακόμα διοργάνωση φέτος στην οποία αν και δεν έδωσε το παρών ο Ολυμπιακός, ήταν η ομάδα που βρέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων. Στο Final 8 που ολοκληρώθηκε στο Βελιγράδι αναφερόμαστε. Ήταν τρανταχτή η απουσία του Θρύλου και του κόσμου του και σε αυτό αναφέρθηκαν πολλές φορές οι διοργανωτές και οι εκπρόσωποι των ομάδων, στις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν.

Βλέπετε οι περισσότεροι αγώνες έγιναν μπροστά σε σχεδόν άδειες εξέδρες και στα meetings που έλαβαν χώρα το τριήμερο των αγώνων μεταξύ των εκπροσώπων της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας και των ομάδων, άπαντες υπογράμμιζαν πόσο πολύ λείπει το brand του Ολυμπιακού.

Όλοι γνωρίζουν φυσικά πόσο διαφορετική θα ήταν η εικόνα της διοργάνωσης, με τον κόσμο του Θρύλου να δίνει το παρών και να γεμίζει το κολυμβητήριο και αυτό ακριβώς υπογράμμιζαν άπαντες.

Με λίγα λόγια;

No Olympiacos? No party!

Διαβάστε επίσης