Ντουντούκα
Θρύλε των γηπέδων, Ολυμπιακέ!

Θρύλος και REPLAY μαζί για 2η σερί χρονιά!

Θρύλος και REPLAY μαζί για 2η σερί χρονιά!
Παρασκευή, 13 Οκτωβρίου 2017 - 19:15

Ο Ολυμπιακός συνεχίζει τη συνεργασία του με την REPLAY και για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά οι «ερυθρόλευκοι» θα ντύνονται με τα ρούχα της ιταλικής εταιρείας.

Αναλυτικά το Δελτίο Τύπου της ΠΑΕ:

Για δεύτερη συνεχή χρονιά η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ και η διάσημη ιταλική εταιρεία REPLAY, παγκοσμίως γνωστή για τα jeans και τα είδη smart casual ένδυσης συνεχίζουν την επιτυχημένη τους συνεργασία, με τη REPLAY να είναι ο Επίσημος Προμηθευτής Πολιτικής Ενδυμασίας της ομάδας μας και για τη σεζόν 2017-18.

Οι παίκτες και τα στελέχη του Ολυμπιακού στις επίσημες εμφανίσεις τους εντός και εκτός συνόρων, για όλη τη διάρκεια της αθλητικής σεζόν 2017-18, φορούν την επίσημη σειρά ενδυμάτων με την υπογραφή της REPLAY, που περιλαμβάνει blue navy κοστούμια και κόκκινες γραβάτες, ειδικά σχεδιασμένα για τον Θρύλο, λευκό πουκάμισο και παπούτσια REPLAY.

Εκτός από την επίσημη ενδυμασία, οι παίκτες της ομάδας, στους εντός συνόρων αγώνες για το ελληνικό πρωτάθλημα, φορούν τη νέα casual ενδυμασία, με την υπογραφή της REPLAY, η οποία περιλαμβάνει: t-shirt, πουκάμισο, jacket και REPLAY Jean παντελόνι από την πρωτοποριακή συλλογή Hyperflex - 100% ελαστικό, με μοναδική εφαρμογή, που προσφέρει απόλυτη άνεση στις κινήσεις.

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο προπονητικό κέντρο στου Ρέντη με όλους τους παίκτες, το προπονητικό team και με την παρουσία εκπροσώπων της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ και της REPLAY, έγινε η τελετή παράδοσης της επίσημης ενδυμασίας της ομάδας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, Γιάννης Βρέντζος, εξέφρασε με τη σειρά του την ικανοποίησή του για τη συνέχιση της συνεργασίας λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η REPLAY αποτελεί brand διεθνούς ακτινοβολίας, το οποίο, ακριβώς όπως και ο Ολυμπιακός χαρακτηρίζεται για τη μοναδικότητα και την αυθεντικότητά του. Τα προϊόντα REPLAY διακρίνονται για το δυναμικό και νεανικό τους σχεδιασμό και το στυλ τους ταυτίζεται απόλυτα με αυτό της ομάδας. Εκτός από τα ίδια χρώματα, μοιραζόμαστε επίσης τις ίδιες αξίες και το ίδιο πάθος για μοναδικότητα και πρωτοπορία».

Ο Εμπορικός Διευθυντής της REPLAY, στην Ελλάδα, Δημήτρης Τσουβελεκάκης, δήλωσε αναφορικά με την συνεργασία: «Η REPLAY είναι ιδιαίτερα ευτυχής για τη συνεργασία της με τον Ολυμπιακό. Τόσο η REPLAY όσο και η κορυφαία ελληνική ποδοσφαιρική ομάδα του Ολυμπιακού έχουν πιστούς και αφοσιωμένους οπαδούς. Μοιράζονται το ίδιο όραμα για πρωτοπορία, μετατοπίζουν διαρκώς τα όρια της απόδοσης και χαρακτηρίζονται από πάθος και ένταση, που τους κατατάσσει κάθε φορά ανάμεσα στους πρώτους».

Λίγα Λόγια για την REPLAY (FASHION BOX S.P.A.)

Με έτος ίδρυσης το 1981 και έδρα το Asolo της Ιταλίας, η REPLAY δραστηριοποιείται σε παγκόσμια κλίμακα στον χώρο της casual ένδυσης και του denim. Διεθνής ηγέτιδα στον τομέα των ενδυμάτων δημιουργεί, προωθεί και εμπορεύεται casual ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ για άνδρες, γυναίκες και παιδιά με τις επωνυμίες REPLAY, REPLAY & SONS και WE ARE REPLAY. Σήμερα, τα προϊόντα της REPLAY πωλούνται σε περισσότερες από 50 χώρες σε όλο τον κόσμο, σε όλη την Ευρώπη, καθώς και στη Μέση Ανατολή, την Ασία, την Αμερική και την Αφρική. Το δίκτυο διανομής περιλαμβάνει 200 stand-alone καταστήματα και ένα δίκτυο χονδρικής διανομής με 3.000 multibrand σημεία πώλησης. Οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν περίπου το 87% του συνολικού όγκου των πωλήσεων.

Διαβάστε επίσης

Χωρίς Εμενίκε κόντρα στον Πανιώνιο

Χωρίς Εμενίκε κόντρα στον Πανιώνιο

Ο Νιγηριανός στράικερ κρίθηκε ανέτοιμος και δεν βρίσκεται στην αποστολή για τον αγώνα στη Νέα Σμύρνη - Ποιοι βρίσκονται στην 20αδα για την αναμέτρηση της 7ης αγωνιστικής.

«Υψηλής επικινδυνότητας»

«Υψηλής επικινδυνότητας»

Έτσι χαρακτήρισε το παιχνίδι της Μπαρτσελόνα με τον Ολυμπιακό στην Ισπανία η UEFA - Όλο το ρεπορτάζ στον «ΓΑΥΡΟ» που κυκλοφορεί.