Ντουντούκα
Θρύλε των γηπέδων, Ολυμπιακέ!

Η... ξεφτίλα τους και η σκληρή πραγματικότητα του σκανδάλου ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΟΚ, ΕΡΤ!

Η... ξεφτίλα τους και η σκληρή πραγματικότητα του σκανδάλου ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΟΚ, ΕΡΤ!
Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2019 - 13:31
Αρθρογράφος: Βαϊος Μπαλάφας
ΒΑΪΟΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ

Αναμφίβολα η πιο εμπορική ομάδα της Ελλάδας είναι ο Ολυμπιακός. Οι «ερυθρόλευκοι» έχουν το μεγαλύτερο μέσο όρο προσέλευσης θεατών στο γήπεδό τους σε σύγκριση με τον ΠΑΟΚ αλλά και με τις υπόλοιπες ομάδες, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η ίδια η Superleague. Ο Θρύλος είχε κατά μέσο όρο κοντά στα 2.000 εισιτήρια περισσότερα ανά ματς τη σεζόν 2018/19, σε σχέση με τη σεζόν 2017/18. Για την ακρίβεια 1.960. Την ίδια ώρα ο ΠΑΟΚ έκοψε κατά μέσο όσο 1.690 επιπλέον εισιτήρια ανά ματς, Η διαφορά αγγίζει τα 300 εισιτήρια, όταν φέτος οι Θεσσαλονικείς έκαναν μια αήττητη πορεία αλλά και πορεία πρωταθλητισμού.

Ο Ολυμπιακός είναι «πρωταθλητής» και στην τηλεθέαση έναντι του ΠΑΟΚ. Στο τέλος του κειμένου μπορείτε να δείτε τον συγκριτικό πίνακα των εντός έδρας αγώνων των επτά ομάδων (Παναθηναϊκός, Άρης, Ατρόμητος, Ξάνθη, Λαμία, Απόλλων, Παναιτωλικός) που έδειξε η ΕΡΤ. Με εξαίρεση το παιχνίδι με τη Λαμία, το οποίο ήταν αδιάφορο, οι περισσότεροι φίλαθλοι είδαν Ολυμπιακό!

Προσέξτε, ο Ολυμπιακός αναδεικνύεται η πιο εμπορική ομάδα σε μια χρονιά που ο ΠΑΟΚ πήρε το νταμπλ. Άρα, με ποιο κριτήριο η ΕΡΤ πρόσφερε στην ομάδα της Θεσσαλονίκης τριετές τηλεοπτικό συμβόλαιο έναντι 7,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο, προκαλώντας την κοινωνία που είναι «γονατισμένη» από τα μνημόνια; Είναι γνωστό ότι οι πολίτες πληρώνουν την ΕΡΤ...

Ελλειμματικός προϋπολογισμός της ΕΡΤ

Λένε ότι και ο Ολυμπιακός πήρε πολλά χρήματα από την ΕΡΤ στο παρελθόν! Όμως, πρόκειται για «κούφιο» επιχείρημα καθώς συγκρίνουν ανόμοιες καταστάσεις. Αυτό έγινε το 2009 που δεν υπήρχαν οι συνέπειες της οικονομικής κρίσης, οι μειώσεις στους μισθούς, η εκτίναξη της ανεργίας και της φτώχειας, κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί ότι έρχονταν τα capital controls.

Το πιο σημαντικό; Η ΕΡΤ δεν είχε χρεοκοπήσει, δεν είχε κλείσει για να ξανανοίξει. Ακόμη πιο σημαντικό; Όλα αυτά τη στιγμή που είναι γνωστό ότι ο φετινός προϋπολογισμός της είναι ελλειμματικός.

Γιατί όχι στο OPEN του Σαββίδη;

Μέχρι και στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN, ιδιοκτησίας του προέδρου του ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδη πανηγύριζαν, προβάλλοντας σχετικό ρεπορτάζ για τη συμφωνία της ομάδας της Θεσσαλονίκης με την ΕΡΤ. Το βασικό επιχείρημα ήταν ότι αυτή η συμφωνία για τα τηλεοπτικά δικαιώματα θα βοηθήσει στην αύξηση της τηλεθέασης και των εμπορικών εσόδων. Εφόσον ισχύει αυτό, γιατί να μην προβάλλονται οι αγώνες του από το κανάλι του Σαββίδη που έχει και ανάγκη από τηλεθεατές; Συμπέρασμα: Δουλεύουν και τον κόσμο, παρά το σκάνδαλο!

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ΑΓΩΝΩΝ ΓΙΑ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ

Άρης 25,3 για ΠΑΟΚ και 28,3 για Ολυμπιακό

Ατρόμητος 23,8 - 25

Ξάνθη 11,6 - 25

Λαμία* 13,9 - 8,4

Απόλλων 9,8 - 11,9

Παναιτωλικός 13,8 - 13,9

Παναθηναϊκός 21,6 - 24,4

*Αδιάφορο ματς για τον Ολυμπιακό

***Υψηλότερη τηλεθέαση για τους «ερυθρόλευκους», όπως και για το ανδρικό κοινό που ενδιαφέρει τις διαφημιστικές εταιρίες

Διαβάστε επίσης