Ντουντούκα
Θρύλε των γηπέδων, Ολυμπιακέ!

Πλέον δεν μπορούν να ξεγελάσουν κανέναν με τους πίνακες

Πλέον δεν μπορούν να ξεγελάσουν κανέναν με τους πίνακες
Κυριακή, 14 Ιουλίου 2019 - 08:55
Αρθρογράφος: Βαϊος Μπαλάφας
ΒΑΪΟΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ

Όλος ο κόσμος στη διαιτησία ασχολείται με το πότε θα βγουν οι πίνακες ενόψει της νέας σεζόν. Στο «πότε» η απάντηση είναι εύκολη, καθώς αυτό αναμένεται να συμβεί στις 31 Ιουλίου, ημέρα που έχει καθοριστεί το ΔΣ της ΕΠΟ, ώστε «περάσει» και ο κανονισμός διαιτησίας, με πλειοψηφία για να δείξουν ότι η... εξυγίανση είναι ενωμένη. Κακώς, δεν ενημερώνουν για το «πότε», καθώς οι διαιτητές θα πρέπει να ξέρουν για κανονίσουν τις άδειές τους για τα σεμινάρια, όμως αποδεικνύεται ότι οι αρμόδιοι δεν νοιάζονται.

Στο πλαίσιο των αναμενόμενων εξελίξεων κυκλοφορούν πληροφορίες σχετικά με το τι «μέλλει γενέσθαι». Βλέπετε, η διαιτητική πιάτσα τους έχει μάθει. Σύμφωνα λοιπόν με όσα λέγονται μεταξύ των διαιτητών θα... καθαρίσουν 6-8 ρέφερι και 10-15 βοηθούς. Ειδικότερα θα φύγουν τρεις ρέφερι που ανέβηκαν πριν από ένα χρόνο, ένας που ανέβηκε πριν από τρία χρόνια ενώ «παρελθόν» θα αποτελέσουν δυο διεθνείς, εκ των οποίων ο ένας είναι έμπειρος και ο δεύτερος θα είναι «νέος» ή λιγότερο νέος!

Αλλαγές λοιπόν θα γίνουν, επειδή αυτή είναι η «δοκιμασμένη» συνταγή της ΚΕΔ. Για τον Περέιρα και τους Μαρίν, Λίντμπεργκ η λύση για να βγαίνουν από τα... αδιέξοδά τους, είναι μια: Φταίνε πάντα οι άλλοι. Την ίδια άποψη, για να τους στηρίζουν, θα πρέπει να έχουν και οι Χούμπελ, Φούσεκ. Όμως, οι υπάλληλοι της FIFA παραβλέπουν ότι μπορεί οι ξένοι της ΚΕΔ να μην σφυρίζουν οι ίδιοι, όμως ορίζουν και ότι οι ορισμοί είναι πολιτική. Αρα, η φιλοσοφία δεν πρόκειται να αλλάξει, οι αλλαγές θα είναι στάχτη στα μάτια. Αντίθετα, η φιλοσοφία θα είναι 100-0 κατά του Ολυμπιακού και παράλληλα 100-0 υπέρ των ΠΑΟΚ, ΑΕΚ.

Διαβάστε επίσης

Δεν «τρομάζει» η Πλζεν, αλλά θέλει προσοχή...

Δεν «τρομάζει» η Πλζεν, αλλά θέλει προσοχή...

Οι Τσέχοι στην πρεμιέρα τους στο πρωτάθλημα κόντρα στην Σίγκμα Όλομουτς πήραν τη νίκη με 3-1, δείχνοντας ότι έχουν αρκετή ποιότητα από τη μέση και μπροστά, αλλά και πολλά προβλήματα στα μετόπισθεν.