Ντουντούκα
Θρύλε των γηπέδων, Ολυμπιακέ!

Ονειρεύονται από τώρα την… υποχρεωτική οψιόν!

Ονειρεύονται από τώρα την… υποχρεωτική οψιόν!
Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου 2021 - 12:21

Απίστευτη… διαφήμιση κάνει η προπαγάνδα, στον Τζόλη. Σε επίπεδα που… δεν έχουμε ξαναδεί, στην Ελλάδα. Από τη μία, δεν είναι παράλογο, το να διαφημίζει ένας σύλλογος, έναν ποδοσφαιριστή του, μέσα από τον μηχανισμό ΜΜΕ που διαθέτει…

Είτε μέσα από site, είτε μέσα από τα ραδιόφωνα, είτε μέσα από την τηλεόραση (ε, πως; Παντού έχει… βήμα ο ΠΑΟΚ), η ομάδα του Ιβάν Σαββίδη κάνει μία τεράστια και συντονισμένη προσπάθεια… διαφήμισης του νεαρού ποδοσφαιριστή. Δεν έχει και κάτι άλλο να… επιδείξει, εδώ που τα λέμε, αφού… ξεφούσκωσε και το «παραμύθι» με τον «καλύτερο του Τσιμίκα».

Αν κάνει πάντως, κανείς, έναν γύρο στα Social Media, θα δει, εδώ κι εκεί, διάφορα σχόλια Παοκτζήδων, οι οποίοι εκφράζουν, ήδη τις ανησυχίες τους, για το… πόσο σύντομα θα (ξε)πουληθεί ο Τζόλης… Και ποιος μπορεί να τους κατηγορήσει;

Μετά τη συμπεριφορά που επιδεικνύει, από το καλοκαίρι, η διοίκηση Σαββίδη, όσον αφορά το ρόστερ, τον προπονητή, γενικά το όλο θέμα… «εξορθολογισμού», όπως το έχει βαφτίσει η ίδια η ομάδα και η προπαγάνδα που την περιβάλλει, δεν είναι και… παράλογο που αρκετοί φίλοι της ομάδας σκέφτονται, με αυτό τον τρόπο…

Η διάθεση του ΠΑΟΚ να… (ξε)πουλήσει μοιάζει πιο… ανεπτυγμένη από ποτέ. Και μπορεί η προπαγάνδα να το βαφτίζει αυτό «selling club», αλλά το να… σπρώχνεις, με το «έτσι θέλω», τους παίκτες σου, σε… δανεισμούς, με… υποχρεωτικές οψιόν αγορά, μόνο… selling club δεν σε κάνει. Κάθε άλλο.

Selling club γίνεσαι όταν πουλάς με τους όρους ΣΟΥ. Και όχι με τους όρους του… Financial Fair Play και της… ανάγκης εξορθολογισμού. Όταν κάνεις αυτό, τότε κάνεις απλά… εκποίηση.

Διαβάστε επίσης