Ντουντούκα
Θρύλε των γηπέδων, Ολυμπιακέ!

Ο... στραβός γιαλός και οι πίνακες διαιτησίας

Ο... στραβός γιαλός και οι πίνακες διαιτησίας
Τετάρτη, 7 Ιουλίου 2021 - 01:22
Αρθρογράφος: Βαϊος Μπαλάφας
ΒΑΪΟΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ

Είναι δυνατόν ο Κλάτενμπεργκ να μην ανακοινώνει με ποια κριτήρια θα γίνουν οι πίνακες των διαιτητών; Γιατί δεν κάνει πρώτα τα αγωνιστικά τεστ και τις γραπτές εξετάσεις, σύμφωνα με τα πρότυπα της ΟΥΕΦΑ; Γιατί δεν δίνει στη δημοσιότητα τον μέσο όρο των βαθμολογιών των διαιτητών για να υπάρχει και διαφάνεια και παράλληλα να βγουν συμπεράσματα ποιος αδικείται, ποιος ευνοείται ή αν οι πίνακες γίνονται με αξιοκρατικά κριτήρια;

Όχι, δεν είναι... στραβός ο γιαλός. Ο Κλάτενμπεργκ το έχει πάρει λάθος. Τον έστειλαν στη Ελλάδα για να εφαρμόζει τους κανονισμούς και ο πρόεδρος της ΚΕΔ δεν δίνει λογαριασμό σε κανέναν. Αν οι πίνακες βγουν με τα ίδια κριτήρια που γίνονταν οι ορισμοί, όπου όχι μόνο δεν τιμωρούνταν όσοι έκαναν λάθη αλλά έμπαιναν σερί, τότε, ναι, υπάρχει πρόβλημα. Όπως υπήρχε και με τις διαιτησίες αφού οι Έλληνες ρέφερι ...κατάφεραν να απαξιώσουν και να δημιουργήσουν καχυποψία μέχρι και για το VAR. Απόδειξη ότι τα ντέρμπι έβαζαν ξένους και για τον έλεγχο των φάσεων.

Αν ο Κλάτενμπεργκ ανακοινώσει τον μέσο όρο των βαθμολογιών θα μάθουμε αν ο Μανούχος και ο Γκορτσίλας αξίζουν να γίνουν διεθνείς αλλά και ποιοι πρέπει να αντικατασταθούν. Εφόσον οι επιλογές του είναι με αξιοκρατικά κριτήρια, δεν έχει να φοβηθεί κάτι.

Το παράλογο είναι που ο πρόεδρος της ΚΕΔ θεωρεί κτήμα του τη διαιτησία. Για αυτό και συνεχίζονται τα λάθη αφού μέχρι και η τηλεκριτική του λειτούργησε σαν... κολυμβήθρα. Έφτασε στο σημείο να παραδέχεται ότι γίνονταν, όμως ο διαιτητής που τα έκανε ήταν πρώτος πρώτος στους επόμενους ορισμούς και δεν... έτρεχε κάστανο.

Διαβάστε επίσης