Ντουντούκα
Θρύλε Θεέ, χρονιά πολλά, 100 χρόνια και δεν είναι αρκετά...

Η διαφήμιση του «ερυθρόλευκου» brand name στα πέρατα της γης!

Η διαφήμιση του «ερυθρόλευκου» brand name στα πέρατα της γης!
Τετάρτη, 12 Μαρτίου 2025 - 12:49

Όσο και αν προσπαθούν να μειώσουν τα κατορθώματα του Ολυμπιακού, θα τους έρχονται οι απαντήσεις καθημερινά και θα τους αποστομώνουν. Κι αυτές οι απαντήσεις δεν έρχονται μόνο εντός συνόρων, αλλά από παντού, κι όταν λέμε από παντού το εννοούμε.

O Θρύλος είναι ο ΠΡΕΣΒΗΣ της Ελλάδας στην Ευρώπη και όχι μόνο που κατέκτησε τον πρώτο του ευρωπαϊκό τίτλο στο ποδόσφαιρο.

Δείτε για παράδειγμα oι καθημερινές της σελίδας του 433, που έχει 76,2 εκατομμύρια ακόλουθους και μάλιστα έχει διαγωνισμό για την επετειακή φανέλα του Ολυμπιακού, καταλαβαίνετε τι σημαίνει το brand του Ολυμπιακού για το παγκόσμιο ποδόσφαιρο. Το όνομα του δαφνοστεφανωμένου Έφηβου έχει περίοπτη θέση.

Όλα έχουν την σημασία τους και η προβολή του Ολυμπιακού σε όλο τον κόσμο, με τα επιτεύγματα του σε Ελλάδα και Ευρώπη σε αυτά 100 χρόνια ένδοξης ιστορίας, είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο για την ομάδα του Πειραιά. Είναι κάτι που διαμορφώνει νέα δεδομένα και φανερώνει την δυναμική που έχει ο σύλλογος, αποδεικνύει ότι υπάρχει μια ελληνική ομάδα με όραμα έχει πλέον ευρωπαϊκό, αλλά παγκόσμιο.

Ωστόσο, αυτό που δεν έχει συνειδητοποιήσει κανείς φίλαθλος του Ολυμπιακού, αλλά και των υπόλοιπων ομάδων ότι το μεγαλείο του ΘΡΥΛΟΥ γιγαντώνεται όλο και περισσότερο και το καμαρώνει ολόκληρος πλανήτης! Η μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας, με τον πιο ισχυρό ηγέτη, Βαγγέλη Μαρινάκη «μεγαλώνει» όλο και περισσότερο και γίνεται κορυφαίο brand name.

Σε όποιο μέρος της «ποδοσφαιρικής» γης και αν πας η λέξη Ολυμπιακός είναι γνωστοί σε όλους και αυτό είναι το μεγαλύτερο κατόρθωμα του Βαγγέλη Μαρινάκη, από την ημέρα που ανέλαβε την ηγεσία του ποδοσφαιρικού τμήματος του κορυφαίου πολυαθλητικού Συλλόγου του πλανήτη.

Ο Θρύλος που συμπλήρωσε 100 χρόνια ζωής ανήκει στην ποδοσφαιρική ελίτ και το ταβάνι του, ο ουρανός! Τα καλύτερα έρχονται..


Διαβάστε επίσης