Η διαφήμιση του «ερυθρόλευκου» brand name στα πέρατα της γης!

Όσο και αν προσπαθούν να μειώσουν τα κατορθώματα του Ολυμπιακού, θα τους έρχονται οι απαντήσεις καθημερινά και θα τους αποστομώνουν. Κι αυτές οι απαντήσεις δεν έρχονται μόνο εντός συνόρων, αλλά από παντού, κι όταν λέμε από παντού το εννοούμε.
O Θρύλος είναι ο ΠΡΕΣΒΗΣ της Ελλάδας στην Ευρώπη και όχι μόνο που κατέκτησε τον πρώτο του ευρωπαϊκό τίτλο στο ποδόσφαιρο Ανδρών, αλλά και στο Νέων.
Όπως έγινε γνωστό από την ΠΑΕ Ολυμπιακός, το θρυλικό ντοκιμαντέρ με τίτλο «ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, Ο ΘΡΥΛΟΣ», για την κατάκτηση των πρώτων δύο ευρωπαϊκών ποδοσφαιρικών τροπαίων, θα ταξιδέψει και στο εξωτερικό. Και αυτό διότι οι Πειραιώτες ήρθαν σε συμφωνία με την γνωστή πλατφόρμα Prive Video.
Όπως καταλαβαίνετε τι σημαίνει το brand του Ολυμπιακού για το παγκόσμιο ποδόσφαιρο. Το όνομα του δαφνοστεφανωμένου Έφηβου έχει περίοπτη θέση.
Όλα έχουν την σημασία τους και η προβολή του Ολυμπιακού σε όλο τον κόσμο, με την ιστορική κατάκτηση του Conference League και του Youth League, είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο για την ομάδα του Πειραιά. Είναι κάτι που διαμορφώνει νέα δεδομένα και φανερώνει την δυναμική που έχει ο σύλλογος, αποδεικνύει ότι υπάρχει μια ελληνική ομάδα με όραμα έχει πλέον ευρωπαϊκό, αλλά παγκόσμιο.
Ωστόσο, αυτό που δεν έχει συνειδητοποιήσει κανείς φίλαθλος του Ολυμπιακού, αλλά και των υπόλοιπων ομάδων ότι το μεγαλείο του ΘΡΥΛΟΥ γιγαντώνεται όλο και περισσότερο και το καμαρώνει ολόκληρος πλανήτης! Η μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας, με τον πιο ισχυρό ηγέτη, Βαγγέλη Μαρινάκη «μεγαλώνει» όλο και περισσότερο και γίνεται κορυφαίο brand name.
Σε όποιο μέρος της «ποδοσφαιρικής» γης και αν πας η λέξη Ολυμπιακός είναι γνωστοί σε όλους και αυτό είναι το μεγαλύτερο κατόρθωμα του Βαγγέλη Μαρινάκη, από την ημέρα που ανέλαβε την ηγεσία του ποδοσφαιρικού τμήματος του κορυφαίου πολυαθλητικού Συλλόγου του πλανήτη.
Το ντοκιμαντέρ έχει ήδη κυκλοφορήσει στο Prime Video UK και τις επόμενες εβδομάδες θα είναι διαθέσιμο σε περισσότερες χώρες για τους συνδρομητές από όλο τον κόσμο.