ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 2019-2020
Ντουντούκα
Έκανε την υπέρβαση στην Ευρώπη και τώρα βλέπει τον ΠΑΟ...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90.1 FM

Οι αλλαγές στο LEN Champions League…

Οι αλλαγές στο LEN Champions League…
Δευτέρα, 2 Σεπτεμβρίου 2019 - 01:58

Την Παρασκευή (30/8) πραγματοποιήθηκε η κλήρωση των ομίλων του LEN Champions League, αλλά και η καθιερωμένη συνάντηση των ομάδων κατόχων wild card και της LEN. Στην συνάντηση, οι εκπρόσωποι των ομάδων είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις αλλαγές που θα υπάρχουν φέτος στην διοργάνωση, περισσότερο βέβαια σε θέματα προβολής και μάρκετινγκ…

Πάνω σε αυτά τα ζητήματα οι ομάδες κατέθεσαν τις απόψεις τους σχετικά με αλλαγές και προσθήκες που θα μπορούσαν να γίνουν, έτσι το LEN Champions League να γίνει πιο ελκυστικό, τόσο σε χορηγούς, όσο και στους φιλάθλους!

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ενημέρωση του εκτελεστικού διευθυντή της LEN, Μάρκο Μπίρι, από την φετινή σεζόν θα ισχύσουν τα εξής…

Οι φίλαθλοι θα έχουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν όλους τους αγώνες της διοργάνωσης, μέσω μιας ειδικής διαδικτυακής πλατφόρμας, τόσο στις smart tv όσο και στον υπολογιστή ή ακόμα και σε φορητές συσκευές, όπως κινητά τηλέφωνα ή τάμπλετ. Από την άλλη, οι ομάδες μέσα από αυτή την πλατφόρμα, θα έχουν την δυνατότητα να επεξεργάζονται τα γκολ και τις καλύτερες στιγμές του αγώνα, δημιουργώντας περιεχόμενο.

Επίσης, αλλάζουν οι ημέρες διεξαγωγής των αγώνων, ώστε οι φίλαθλοι να έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν όσο το δυνατόν περισσότερες αναμετρήσεις! Μετά από κλήρωση που πραγματοποιήθηκε, οι αγώνες του ομίλου του Ολυμπιακού θα πραγματοποιούνται τις Τρίτες και τις Παρασκευές, ενώ αυτοί του δεύτερου γκρουπ τις Τετάρτες και τα Σάββατα.

Μάλιστα, η LEN σε μια γενικότερη προσπάθεια για την αναβάθμιση του branding της διοργάνωσης, άλλαξε το λογότυπο, επιλέγοντας ένα με σαφώς πιο μίνιμαλ στυλ και, σύμφωνα με την σχεδιαστική τάση της εποχής, ελπίζοντας ότι αυτό θα βοηθήσει στο να γίνει πιο αναγνωρίσιμο στο ευρύ κοινό.

Για να πετύχει βέβαια το παραπάνω και η διοργάνωση να αποκτήσει νέους φιλάθλους που θα ενδιαφερθούν για αυτήν, θα υπάρξει μια κοινή επικοινωνιακή στρατηγική από την ομοσπονδία και τις ομάδες, στα social media, με δημοσιεύσεις περιεχομένου που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του κόσμου, με την ελπίδα ότι όλο και περισσότεροι θα ενδιαφερθούν για τους αθλητές, τις ομάδες και το LEN Champions League.

Τέλος, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την δομή της τελικής φάσης της διοργάνωσης σχετικά με τους αγώνων και το πρόγραμμα.

Η LEN έθεσε τα δεδομένα στις ομάδες, οι οποίες θα απαντήσουν μέχρι την τελευταία συνάντηση πριν την έναρξη των αγώνων, έτσι ώστε σε αυτή, να παρθεί και η τελική απόφαση σχετικά με το αν θα πραγματοποιηθούν αλλαγές ή όχι…

Διαβάστε επίσης