ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ
Ντουντούκα
Θρύλε Θεέ, χρονιά πολλά, 100 χρόνια και δεν είναι αρκετά...

Καλύτερο, σε έσοδα, από το… paok tv, μάλλον

Καλύτερο, σε έσοδα, από το… paok tv, μάλλον
Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2020 - 10:03

Η κωλοτούμπα είναι… το σπορ του προπαγανδιστή. Και τόσο εύκολη, στις μέρες μας, κατά τις οποίες εκείνο που μετράει, μόνο, για εκείνον (τον προπαγανδιστή) είναι το να αναδεικνύει το μεγαλείο του ΠΑΟΚ και να… θάβει κάθε τι που έχει σχέση με τον Ολυμπιακό. Η αναλογία, για τον προπαγανδιστή αυτού του είδους, είναι απλή. ΠΑΟΚ, καλό. Ολυμπιακός, κακό. Σαββίδης, καλό. Μαρινάκης, κακό. Τόσο απλό.

Και τόσο απλά, λοιπόν, ελαφρά τη καρδιά, θα λέγαμε, μας σέρβιραν πέρυσι την… προπαγάνδα τους, για το πιο αποτυχημένο πρότζεκτ του ελληνικού ποδοσφαίρου, στον χώρο των Media: Το paok tv. Άρθρα επί άρθρων γράφτηκαν. Οι… opinion makers (των Παοκτζήδων), προσπαθούσαν επί μέρες ολόκληρες, να πείσουν (τους Παοκτζήδες και όλους εμάς), ότι… το μέλλον είναι εδώ. Ότι ο ΠΑΟΚ κυριάρχησε, ήδη (…) στο τοπίο των ΜΜΕ, ότι ανοίγει τον δρόμο για την επανάσταση των καναλιών των ομάδων, ότι ο γάιδαρος πετάει, εν πάση περιπτώσει.

Με τον ίδιο τρόπο που απέτυχαν να μας πείσουν, απέτυχε και το… πρότζεκτ τους. Ξεγυμνώθηκε, μπροστά στα μάτια όλων μας. Και μαζί, ξεγύμνωσε τους εμπνευστές του, τους προπαγανδιστές υπέρ αυτού. Γενικά, εκτέθηκαν άπαντες, γύρω από το paok tv. Και εκτέθηκαν ακόμη περισσότερο χθες, πανηγυρίζοντας τόσο πολύ, για την επιστροφή του ΠΑΟΚ στη Nova και το νέο τηλεοπτικό συμβόλαιο, το οποίο έκανε…

Αλλά είπαμε. Κωλοτούμπα. Το επίσημο σπορ του προπαγανδιστή. Τον οποίο τον λένε και Ρίζο…

ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ

Διαβάστε επίσης

Με την ουρά στα… σκέλια

Με την ουρά στα… σκέλια

Η επιστροφή του ΠΑΟΚ στη Nova είναι η μεγαλύτερη, όσο και σιωπηρή, παραδοχή αποτυχίας του πρότζεκτ paok tv.