ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 2019-2020
Ντουντούκα
Και τώρα σειρά έχει η Κράσνονταρ πριν την επιστροφή στα αστέρια!
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90.1 FM

Αντιμετωπίζοντας τις δυσκολίες με κανονικότητα

Αντιμετωπίζοντας τις δυσκολίες με κανονικότητα
Κυριακή, 7 Ιουλίου 2019 - 10:21

Την ώρα που οι αντίπαλοι του Ολυμπιακού οργιάζουν, για να δουν την ομάδα του λιμανιού να… χάνει τη γη κάτω από τα πόδια της, οι αδερφοί Αγγελόπουλοι απαντούν με κινήσεις προσεγμένες, απόρροια σχεδιασμού και πλάνου. Δείχνουν ότι δεν έχουν αφήσει τίποτα στην τύχη του και πως το περιβόητο #mexritelous δεν θα φέρει τον Ολυμπιακό στην καταστροφή, αλλά αντιθέτως, θα προσπαθήσει (όπως κάνει τόσο καιρό) να φέρει την καταστροφή σε εκείνους που δεν έχουν αφήσει τίποτα όρθιο στο ελληνικό μπάσκετ.

Με μεταγραφές ουσίας και αξίας (Πάντερ, Κόνιαρης, Μπράντον Πολ), με ακόμη περισσότερους μπασκετμπολίστες να αναμένονται (2 ψηλούς και 1 πλέι μέικερ), οι πρόεδροι της ΚΑΕ Ολυμπιακός επιχειρούν και πετυχαίνουν να οδηγήσουν την ομάδα στην νέα εποχή, μέσω μιας κανονικότητας. Ακόμη και η… πιο ασήμαντη από τις καλοκαιρινές ειδήσεις, εκείνη της αγοράς και τοποθέτησης στο ΣΕΦ ενός πίνακα προδιαγραφών ΝΒΑ, μαρτυρά του λόγου το αληθές: Η Διοίκηση του μπασκετικού Ολυμπιακού δεν αφήνει τίποτα στην τύχη.

Με τις επόμενες προσθήκες να είναι πολύ σημαντικές, το βάρος πέφτει, πλέον, στην εύρεση δύο «δυνατών» ψηλών, για το 4 και το 5, αλλά και ενός πλέι μέικερ ηγέτη, ο οποίος θα τραβήξει την ομάδα δυνατά μπροστά και θα την πάρει στις πλάτες του, όταν χρειαστεί. Η ποιότητα και η εμπειρία δεδομένα υπάρχουν ήδη στον Ολυμπιακό. Οι αδερφοί Αγγελόπουλοι και ο Ντέιβιντ Μπλατ ψάχνουν τα στοιχεία εκείνα που θα τονώσουν ακόμη περισσότερο τη δύναμη της ομάδας. Έπεται συνέχεια…

Διαβάστε επίσης

Επαφές με Ρούμπιτ

Επαφές με Ρούμπιτ

Ο Ολυμπιακός τσεκάρει τον Αμερικανό, τον οποίο επιθυμεί στην ομάδα του ο Ντέιβιντ Μπλατ.

Μπράντον Πολ: «Γιατί εμένα»;

Μπράντον Πολ: «Γιατί εμένα»;

Η νοοτροπία είναι ίσως το κάτι διαφορετικό που κουβαλά στον Πειραιά ο Μπράντον Πολ. Δεν το έβαλε κάτω ποτέ, ήθελε να καθιερωθεί στο ΝΒΑ, πέρασε τη δική του «Οδύσσεια» μέχρι να τα καταφέρει.