Ντουντούκα
Θρύλε των γηπέδων, Ολυμπιακέ!

Οι γόμες για το Άμπου Ντάμπι

Οι γόμες για το Άμπου Ντάμπι
Πέμπτη, 23 Νοεμβρίου 2017 - 12:11

Ο τελευταίος γύρος μιας εξαιρετικής χρονιάς Formula 1 θα διεξαχθεί με τις τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας Pirelli 2017: Μαλακή, πολύ μαλακή, πάρα πολύ μαλακή. Αμέσως μετά τον αγώνα θα πραγματοποιηθούν δυο μέρες δοκιμών εξέλιξης Τρίτη και Τετάρτη (28 - 29/11). Η πίστα YasMarinaέχει ως χαρακτηριστικό τη λεία άσφαλτο, το ζεστό καιρό και μια ευρεία μίξη στροφών. Αυτό την καθιστά δημοφιλή προορισμό για δοκιμές. Ο φετινός συνδυασμός ελαστικών είναι ίδιος με τον περσινό. Όμως οι υψηλότερες ταχύτητες διέλευσης από τις στροφές που οφείλονται στους νέους κανονισμούς και στα φαρδύτερα ελαστικά, πιθανόν θα οδηγήσουν σε ένα ακόμη ρεκόρ γύρου πίστας αυτό το Σαββατοκύριακο.

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ

Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

· Το Άμπου Ντάμπι είναι μια πίστα με μεγάλη ποικιλία στροφών και ταχυτήτων. Οι ομάδες επιλέγουν μια μέση λύση στο σετάρισμα με μέτρια αεροδυναμική απόδοση.

· Ο αγώνας ξεκινά αργά το απόγευμα και τερματίζει βράδυ οπότε οι θερμοκρασίες πέφτουν σημαντικά κατά τη διάρκειά του.

· Όπως και στη Βραζιλία η φορά της πίστας είναι αντίθετη αυτής των δεικτών του ρολογιού.

· Η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω υπερθέρμανσης είναι σε λογικά επίπεδα χάρη στη λεία επιφάνεια.

· Πολλά σημεία φρεναρίσματος και επιτάχυνσης κατά τη διάρκεια του γύρου. Η ελκτική πρόσφυση αποτελεί κρίσιμο παράγοντα.

· Το προσπέρασμα είναι δύσκολο στη YasMarina, οπότε η στρατηγική και οι δοκιμές κατάταξης παίζουν σπουδαίο ρόλο.

· Πέρυσι η πιο δημοφιλής στρατηγική ήταν αυτή των δυο αλλαγών.

MARIOISOLA–ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Το GrandPrix του Άμπου Ντάμπι είναι ένας ξεκάθαρος αγώνας με σταθερές συνθήκες μολονότι ξεκινά το απόγευμα και τερματίζει το βράδυ. Ο αγώνας είναι σημαντικός για τη νέα χρονιά: Την Πέμπτη 23/11 θα παρουσιάσουμε την πλήρη γκάμα ελαστικών του 2018 στα πάντοκ. Οι ομάδες θα έχουν την ευκαιρία να τα δοκιμάσουν Τρίτη και Τετάρτη μετά τον αγώνα. Εξαίρεση αποτελούν τα νέα ενδιάμεσα και βρόχινα ελαστικά. Δεν είχαμε ποτέ βρόχινο αγώνα στο Άμπου Ντάμπι οπότε θα περιμένουμε τη νέα χρονιά για να δούμε σε δράσητα νέα ενδιάμεσα και βρόχινα ελαστικά».

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ?

  • Το προγραμματισμένο τεστ για τα ελαστικά του 2018 με τη McLaren, στο Ιντερλάγος ακυρώθηκε για λόγους ασφαλείας: Έτσι ο συνολικός αριθμός ημερών δοκιμών για τα ελαστικά του 2018 μειώθηκε σε 23.
  • Ο Αυστριακός οδηγός ράλι,RaimundBaumschlagerπήρε για 14η φορά τον τίτλο στη χώρα του, οδηγώντας ένας VolkswagenPoloRWRCπου φορούσε ελαστικά Pirelli.

YASMARINACIRCUITΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ(ΣΛΙΚ)

20.0psi (εμπρός) –19.0psi (πίσω)

ΟΡΙΟ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΜΠΕΡ

-3.50° (εμπρός) | -2.00° (πίσω)

ΟΙ ΦΕΤΙΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Aυστραλία

a

a

a

Κίνα

a

a

a

Μπαχρέιν

a

a

a

Ρωσία

a

a

a

Ισπανία

a

a

a

Moνακό

a

a

a

Καναδάς

a

a

a

Aζερμπαϊτζάν

a

a

a

Aυστρία

a

a

a

Βρετανία

a

a

a

Ουγγαρία

a

a

a

Bέλγιο

a

a

a

Iταλία

a

a

a

Σιγκαπούρη

a

a

a

Mαλαισία

a

a

a

Ιαπωνία

a

a

a

ΗΠΑ

a

a

a

Mεξικό

a

a

a

Bραζιλία

a

a

a

Άμπου Ντάμπι

a

a

a

Από το δελτίο Τύπου

Διαβάστε επίσης

Απολαμβάνει τις ειδικές της Αυστραλίας ο Σερδερίδης!

Απολαμβάνει τις ειδικές της Αυστραλίας ο Σερδερίδης!

Βελτιώνοντας σημαντικά τους χρόνους του στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές του πρώτου σκέλους του Ράλλυ Αυστραλίας, ο Ιορδάνης Σερδερίδης ολοκλήρωσε την ημέρα στην 18η θέση της γενικής κατάταξης, ανάμεσα στους 34 συμμετέχοντες του αγώνα.