Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο επικεφαλής του προγράμματος C-segment της Ford, είχε πει πως η επόμενη γενιά του Focus RS θα καθυστερήσει. Σύμφωνα με το Car Advice, ο Γκούναρ Χέρμαν είπε πως αναγκάστηκε να πάει πίσω την παραγωγή της επόμενης γενιάς του νέου Focus RS, προκειμένου να επικεντρωθεί σε άλλα, όπως είναι τα Escape/Kuga και Focus Electric που βασίζονται και αυτά στην πλατφόρμα του Focus.
«Αυτό γίνεται διότι έχουμε άλλες προτεραιότητες να ξεκαθαρίσουμε και από εκεί και πέρα πρέπει να πάρουμε μια απόφαση στο πως θα προχωρήσουμε (σ.σ. με το νέο RS)», ήταν τα λόγια του.
Όπως έχει ήδη γίνει γνωστό, το αυτοκίνητο θα εφοδιάζεται με των 2.3 λίτρων 4κύλινδρο κινητήρα, απόδοσης 320 ίππων. Η κίνηση θα μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, ενώ η ανάρτηση Revoknuckle θα ελαχιστοποιεί την υποστροφή.