Ντουντούκα
Θρύλε των γηπέδων, Ολυμπιακέ!

Μεταγραφή Δεκέμβρη μήνα

Μεταγραφή Δεκέμβρη μήνα
Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2020 - 11:39

Δεν είναι δικαιολογία ότι ένας παίκτης (ειδικά όταν είναι πιο νέος και έχει μικρή ή μεγάλη απειρία) χρειάζεται χρόνο για να ενσωματωθεί σ' ένα σύνολο και να βρει ρυθμό για να αποδώσει αυτό που μπορεί. Από την άλλη, βλέποντας κανείς τον... super Mario του Ολυμπιακού, τον Βρουσάι, το παραπάνω δεν αποτελεί απαραίτητα και κανόνα... Κάθε παίκτης είναι μοναδικός. Άλλοι όντως χρειάζονται χρόνο για να «λυθούν», μερικοί εμφανίζονται σαν έτοιμοι από πάντα ακόμα και για τις μεγαλύτερες προκλήσεις.

Ο 22χρονος εξτρέμ μπήκε αλλαγή για να παίξει μπακ κόντρα στη Σίτι (η 1η του συμμετοχή στη σεζόν) και κατάφερε να φανεί στον μισό χρόνο πολύ περισσότερο από τον κανονικό μπακ (Ντρέγκερ) που έπαιξε το διπλάσιο. Ύστερα μπήκε για μόλις ένα 10λεπτο με τον Άρη (στην κανονική του θέση) και κατάφερε ξανά να αφήσει στίγμα. Και ήρθε η συμμετοχή ως βασικού στη Μασσαλία για να επιβεβαιώσει όσα είδαν τα μάτια μας στα προηγούμενα, μικρά, δείγματα γραφής.

Φαντάζομαι συμφωνούμε όλοι, ο Βρουσάι ήταν ο κορυφαίος του ματς στο «Βελοντρόμ» και είναι τόσο κρίμα (και) για 'κείνον που δεν συνδυάστηκε αυτό το ματς με μια νίκη ή έστω ισοπαλία πρόκρισης.

Όπως σημείωνα και χθες ωστόσο, κρατώ τη μεγάλη εικόνα. Και η μεγάλη εικόνα και από το Βελοντρόμ είναι ότι ο Ολυμπιακός που έχει σταθεί άτυχος με τον τραυματισμό των Βαλμπουενά, Μπρούμα και τον covid του Ρατζέλοβιτς αναζητώντας εναγωνίως λύσεις στις θέσεις εξτρέμ, βρίσκει... πάνω στην ώρα τον Μάριο.

Προσωπικά θεωρώ αστείο να αποκαλούμε τον Μάριο ταλέντο. Είναι 22 ετών, δηλαδή σε ηλικία έτοιμου παίκτη. Στην προηγμένη ποδοσφαιρική Ευρώπη τουλάχιστον τέτοιας ηλικίας παίκτες θεωρούνται βασικοί και έχουν ήδη σημαντική πορεία πίσω τους. Νομίζω πως ο Ολυμπιακός, Δεκέμβρη μήνα, έκανε... μεταγραφή.

Διαβάστε επίσης

Το κέρδος και η παράνοια

Το κέρδος και η παράνοια

Οι λεπτομέρειες και το αληθινά μεγάλο που είναι εφικτό. Μπλογκάρει στο gavros.gr ο Σπύρος Γρομητσάρης.

Μια βραδιά στη Μασσαλία

Μια βραδιά στη Μασσαλία

Το... έργο τέχνης του 2011, η αρχή της καθιέρωσης και ο Βρουσάι. Γράφει στο gavros.gr ο Σπύρος Γρομητσάρης.